וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: גולדהאר ואנגלידיס ישוחחו, ההערכה שאיביץ' מוכן לחזור

25.10.2021 / 22:13

צפו: מאות אוהדים קיללו את ואן לוון מחוץ לחדר ההלבשה וקראו "ביזיון, ביזיון" לעבר השחקנים אחרי ההפסד לאשדוד. המאמן: "לא בטבע שלי להרים ידיים, אני מסוגל לשנות את המצב". אם הבעלים ונציגו יקבלו החלטה דרמטית, הסרבי עשוי לשוב. דן גלזר: "עצוב לי"

תקציר: מכבי תל אביב - מ.ס. אשדוד 2:0/ספורט1

שלושה הפסדי חוץ יש למכבי תל אביב בליגה, אבל הערב (שני) הגיע ההפסד הביתי הראשון שעלול להיות גם זה שישלח את פטריק ואן לוון הביתה. החמישייה בהלסינקי במסגרת הקונפרנס ליג לא עשתה רושם על מ.ס. אשדוד, שניצלה עד תום את יתרונה המספרי אחרי הרחקתו המוקדמת של שרן ייני (19) וניצחה את מכבי תל אביב בחוץ לראשונה מאז 2004 עם 0:2 משערים של נאור סבג (29) ואור אינברום (82).

מכבי תל אביב ניצבת כעת רק נקודה מעל הקו האדום ובמרחק 10 נקודות מהמוליכה הפועל באר שבע, כשבמאזנה כבר ארבעה הפסדים ולא פחות מ-13 ספיגות - ההגנה הגרועה בליגה. כל זה הוביל לקריאות "תתפטר" לעבר ואן לוון ושריקות בוז צורמות.

לקראת הסיום זכו השחקנים דווקא לעידוד, בעוד מאמנם המשיך לספוג קללות. לאחר מכן המתינו כ-500 אוהדים מחוץ לחדרי ההלבשה, קיללו את ואן לוון, קראו לו להתפטר וצעקו לשחקנים "ביזיון, ביזיון". הם מתכוונים להמשיך לקרית שלום, לשם יצאה הקבוצה יותר משעה לאחר שריקת הסיום, בליווי ניידת ואופנועי משטרה.

צפו באוהדים מביעים את זעמם מחוץ לחדרי ההלבשה

אוהדי מכבי תל אביב מוחים אחרי ההפסד לאשדוד/צילום גולשים

מיטש גולדהאר וג'ק אנגלידיס ישוחחו כדי לקבל החלטה לאן הולכים מכאן. ההערכה היא שאם תיעשה פנייה למאמן לשעבר ולאדן איביץ' הוא יסכים להגיע, אבל ראשית צריכה להתקבל החלטה דרמטית על סיום דרכו של פטריק ואן לוון. אנגלידיס נכח ביציע ושמע את הקריאות הקשות של הקהל נגד המאמן. יחד עם זה יש הצלחה באירופה ומכאן שההחלטה תכלול את כל השיקולים, ובראשם העובדה שהקבוצה כבר עם ארבעה הפסדים אחרי שבעה משחקים.

עוד בוואלה!

נקודה מהקו האדום: הפסד רביעי למכבי תל אביב, 2:0 לאשדוד בבית

לכתבה המלאה
מאמן מכבי תל אביב פטריק ואן לוון. אריאל שלום
תולה את ההפסד אך ורק בהרחקה המוקדמת. פטריק ואן לוון/אריאל שלום

פטריק ואן לוון, מאמן מכבי תל אביב: "זה רגע קשה, ערב נוראי עבורי. קיבלנו כרטיס אדום מוקדם ששינה את המשחק, הייתה לו השפעה מכרעת. 1:0 זה עדיין פער קטן, היינו צריכים להישאר במשחק ולמצוא את האנרגיות הנכונות כדי להשיג את השוויון. אני חושב שכל מה שעשה את ההבדל כאן זה הכרטיס האדום, לא שום דבר אחר. זה שינה לנו את תכנית המשחק".

על הקריאות מצד הקהל: "יש את הרוב שתומך בקבוצה, שמעתי אותו. אני עדיין חושב שאני האיש הנכון להרים את מכבי תל אביב. זה לא בטבע שלי להרים ידיים ולפרוש. אני יכול לשנות את המצב".

שחקני מכבי תל אביב מאוכזבים. אריאל שלום
עוד ערב מאכזב, הפעם בבית. שחקני מכבי תל אביב/אריאל שלום

דן גלזר אמר בסיום: "כולנו חווים פתיחת עונה פחות טובה, מהשחקנים והמאמן ועד אחרון החברים בצוות. עצוב לי, אבל אין מה לעשות אלא להתחזק ולהתחיל לצבור נקודות. אין לי הסבר למה שקורה, אני יכול להגיד שאנחנו עובדים הכי קשה בעולם כדי להצליח, ואנחנו מאוכזבים לא פחות מהקהל. זה לא כיף. מכבי תל אביב לא צריכה להיראות ככה. כל השחקנים צריכים לקחת אחריות, להתחזק ולהמשיך הלאה".

"אני לא מתחבא, אנחנו לא נראים טוב. כאחד שגדל במועדון לא שמח על התקופה הזאת, קשה לי, קשה לנו, אבל אין מה לעשות אלא מהאימון מחר לעבוד קשה ולהאמין. בשבת צריך להתחיל לעשות שינוי. צריכים להיות ביחד דווקא בתקופות כאלה קשות, להתאחד, להתגבש, כולנו חברים טובים וכולנו עצובים עכשיו בחדר ההלבשה. נעבוד הכי קשה כדי לשנות את המצב. האווירה בחדר ההלבשה לא טובה, השחקנים מבואסים, אבל אנחנו יותר חזקים מזה, יש שחקנים טובים, סגל טוב ואם נתחיל לצבור נקודות הביטחון לאט לאט יחזור".

ביום שבת תתארח מכבי תל אביב אצל עירוני קרית שמונה, ללא שרן ייני ואילון אלמוג המורחקים. הצהובים, נזכיר, עדיין ללא נקודת חוץ העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully