וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה הודיעה: "נפגוש את בוקה ג'וניורס ב'גביע מראדונה'"

הקטאלנים הודיעו כי שתי האקסיות של כוכב העבר הארגנטינאי ייפגשו ב-14.12 בערב הסעודית למשחק לזכרו. פרנקי דה יונג ייעדר בין שבוע לעשרה ימים

אוהדים של ברצלונה תוקפים את הרכב של רונאלד קומאן אחרי ההפסד בקלאסיקו/טוויטר

11 חודשים חלפו מאז הכדורגל העולמי כאב את מותו של אחד מהגדולים שידע המשחק - דייגו ארמנדו מראדונה. הכוכב הארגנטינאי שהוביל את נבחרתו לזכייה בלתי נשכחת במונדיאל 1986 מת חודש בלבד אחרי שחגג את יום הולדתו ה-60.

מאז מותו ניסו בעולם הכדורגל בכלל ובכדורגל הארגנטינאי בפרט להנציח את זכרו, והיום (שני) אחת מהקבוצות בהן שיחק, ברצלונה, חשפה מחווה נוספת לכבודו. הקטאלנים הודיעו כי ב-14 בדצמבר הם יפשו אקסית נוספת של האגדה, בוקה ג'וניורס, במסגרת "גביע מראדונה", משחק ידידות שיתקיים בריאד שבערב הסעודית.

מראדונה שיחק לראשונה בבוקה בין 1981 ל-1982, ולבש את מדיה שוב בשלהי הקריירה בין 1995 ל-1997. לאחר הקדנציה הראשונה בבואנוס איירס עבר מספר 10 האגדי לברצלונה, במדיה שיחק שנתיים, ערך 58 הופעות וזכה בשלושה תארים: גביע המלך, הסופרקאפ הספרדי, וגביע הליגה הספרדי שאינו קיים יותר.

עוד בוואלה!

מאשים את דסט, מגיב בתבוסתנות: האמירות של קומאן הרגיזו את ברצלונה

לכתבה המלאה
פרנקי דה יונג, ברצלונה. LLUIS GENE/AFP, GettyImages
יחמיץ את המשחק השני מול דינמו קייב? דה יונג/GettyImages, LLUIS GENE/AFP

בינתיים, ברצלונה ממשיכה לאסוף את השברים לאחר ההפסד בקלאסיקו 2:1 לריאל מדריד, והיום התברר כי היא איבדה במהלך הקלאסיקו את אחד משחקני המפתח שלה לתקופה הקרובה. על פי הודעת המועדון, הקשר ההולנדי פרנקי דה יונג סובל ממתיחה בשריר הירך הימני, הוא צפוי להיעדר בין שבוע לעשרה ימים. לאור זאת הוא יחמיץ את המשחק נגד ראיו וייקאנו ברביעי הקרוב, וכשירותו למשחק הליגה נגד אלאבס והמפגש בליגת האלופות נגד דינמו קייב מוטלת בספק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully