וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאשים את דסט, מגיב בתבוסתנות: האמירות של קומאן הרגיזו את ברצלונה

בארסה המשיכה את המאזן האומלל שלה במשחקים גדולים ב-2021, האמירות של המאמן יכולות להסביר מדוע. וגם: הפציעה של דה יונג החמירה

אוהדים של ברצלונה תוקפים את הרכב של רונאלד קומאן אחרי ההפסד בקלאסיקו/טוויטר

2021 מסתמנת כשנה לוזרית במיוחד עבור ברצלונה. לקבוצה של רונאלד קומאן היו כמה משחקים "גדולים ומכריעים" העונה, והיא לא הצליחה לנצח באף אחד מהם. זה התחיל בשני המשחקים מול פריז סן ז'רמן בשלב הנוקאאוט של ליגת האלופות בחודש פברואר (הפסד 4:1 ותיקו), נמשך בהפסד 2:1 לריאל מדריד בליגה, אחר כך תיקו 0:0 מול אתלטיקו, בספטמבר הפסד 3:0 לבאיירן מינכן, החודש הפסד 2:0 לאתלטיקו מדריד, ואתמול (ראשון) הגיע הפסד נוסף, כואב מאוד, מעליב ומעציב - 2:1 לריאל מדריד בקלאסיקו בקאמפ נואו. בארסה הגיעה מעודדת למשחק, כשהאצטדיון הביתי היה סוף סוף כמעט מלא עם 83 אוהדים נלהבים, שזכרו את היכולת הטובה מהניצחון מול ולנסיה, אבל בארסה שוב קרסה ברגע האמת, בדרך לעוד הפסד במשחק חשוב.

מאמן ברצלונה רונאלדו קומאן. רויטרס
עוד יום מביך. קומאן/רויטרס

בתקשורת בברצלונה ביקרו אחרי המשחק את "האמירות התבוסתניות" של קומאן, שהאשים את ההחמצה של דסט, טען שהקבוצה שלו שיחקה טוב ואף אמר שהיא "מתקרבת" לנצח משחק גדול. גם האוהדים, כזכור, כבר מאסו בקומאן, ועשרות מהם חיכו לו אתמול מחוץ לאצטדיון והתנפלו על רכבו, דבר שגונה על ידי ההנהלה.

עוד בוואלה!

הקלאסיקו שוב נצבע לבן: ריאל מדריד ניצחה 1:2 את ברצלונה

לכתבה המלאה

"כמובן שאנחנו צריכים לצפות ולדרוש מעצמנו לנצח במשחקים האלה", אמר קומאן על המפלות החוזרות והנשנות, "במשחק היום הוכחנו שאנחנו לא נחותים מריאל מדריד. אבל במקום לכבוש ולהוביל 0:1, ספגנו ונקלענו לפיגור 1:0, והייתה לזה השפעה אדירה. אתה חייב לכבוש ממצב כזה. עם זאת הראינו שלאט לאט אנחנו משתפרים ומתקרבים לניצחון על קבוצה גדולה".

קומאן הודה ש"להפסיד קלאסיקו זה יותר מלהפסיד שלוש נקודות, אני בהחלט מבין את זה, אבל אין לנו זמן לדיכאון, כי ביום רביעי יש לנו עוד משחק. העונה עוד ארוכה והרבה יכול לקרות". קומאן גם הודה שהכעיס אותו לשמוע את שריקות הבוז ללוק דה יונג. "אני לא אוהב שהאוהדים שלנו שורקים נגד שחקן שלנו, זה לא טוב ולא עוזר. זה נורמלי כשאתה בפיגור להכניס שחקן שיש לו אוויר בניסיון לשנות משהו ב-15-10 דקות האחרונות, וצריך לעזור לו ולתמוך בו, כי הוא שחקן של הקבוצה".

* עוד בברצלונה: פרנקי דה יונג עלה לשחק פצוע וככל הנראה החמיר את הפציעה ולכן ייעדר מהמשחק נגד ראיו וייקאנו ביום רביעי, ובספק למשחק הבא מול אלאבס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully