וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הכושר שלו כבר נהיה מדאיג": פריז סן ז'רמן מתוסכלת מניימאר

בקבוצה מודאגים מהיכולת של הברזילאי אחרי ה-0:0 מול מארסיי: "ההשפעה שלו קטנה מאוד". וגם: האוהד שרדף אחרי מסי והתמונות המשוגעות מהיציעים

ליאונל מסי מתאמן עם פריז סן ז'רמן לקראת מנצ'סטר סיטי/מתוך טוויטר

מוליכת הליגה הצרפתית פריז סן ז'רמן איבדה אתמול (ראשון) שתי נקודות כשהסתפקה ב-0:0 מול יריבתה המרה מארסיי, על אף שהפריזאים שיחקו את רוב המחצית השנייה ב-10 שחקנים. "לה קלאסיק", כצפוי, היה סוער. הוא הופסק פעמיים בגלל תקריות עם הקהל, חפצים השולכו מהיציעים, ושני שערים נפסלו, אחד לכל קבוצה. בנוסף, כאמור, אשרף חכימי הורחק, אוהד פרץ למגרש, ולא בפעם הראשונה העונה בליגה הצרפתית, נשמה אווירה די אלימה.

אוהד רודף אחרי ליאו מסי על המגרש. מתוך שידור הטלוויזיה, צילום מסך
באמצע המשחק, אוהד נכנס ורץ אחרי הכוכב שאמור להיות תחת אבטחה כבדה. מסי במארסיי/צילום מסך, מתוך שידור הטלוויזיה
שחקן פריז סן ז'רמן ניימאר מרים קרן מול מארסיי תחת שמירה של כוחות ביטחון ליד דגל הקרן. רויטרס
איך אפשר לשחק ככה? ניימאר/רויטרס
ניימאר שחקן פריז סן ז'רמן מוציא כדור קרן תחת אבטחה. רויטרס
פלא שזה מה שנייאר קיבל? ציון 3/רויטרס

על פי ההערכה, מארסיי תספוג עונש של הפחתת נקודה בעקבות התקריות אתמול. על הקבוצה היה עונש על תנאי אחרי התפרעויות של אוהדיה מול אנז'ה. לפני המשחק אתמול גם ראש עיריית מארסיי, גם נשיא המועדון וגם שחקני הקבוצה פנו לאוהדים בתחינה שלא יתפרעו על מנת שלא יורידו לקבוצה נקודות, אך כאמור, זה לא הספיק ולא מנע את הבעיות. כששחקני פ.ס.ז' ניגשו לבעוט כדורי קרן הושלכו עליהם דברים, וככל שהמשחק התקדם ניכר היה ששחקני פ.ס.ז' משחקים במכוון קרנות קצרות בצורה מהירה על מנת שלא להתעכב בפינה ליד הדגל, בעודם מוקפים כוחות ביטחון. דמיטרי פאייה, כוכב מארסיי, אמר בסיום על התנהגות הקהל: "האוהדים שהשליכו חפצים הם לא אוהדים אמיתיים של מארסיי".

מי ששוב עמד במוקד הוא כמובן ליאונל מסי, ששוב לא כבש, ולראשונה מעונת 2005/06 לא הצליח לכבוש בארבעת משחקי הליגה הראשונים של העונה. ואם זה לא הספיק, באיזשהו שלב במשחק אוהד של מארסיי פרץ למגרש והחל לרדוף אחריו על הדשא, וניסה להניח עליו יד - למרות האבטחה הגדולה באצטדיון.

מי שעלול הטריד את מנוחתם של אנשי פ.ס.ז' הוא ניימאר, ששוב הוחלף, נראה די מדוכדך, ואף קיבל את הציון הנמוך בקבוצה (3) ונכתב עליו: "הכושר שלו כבר נהיה מדאיג, ובזמן שמסי ואמבפה מנהלים את העניינים, לו יש כבר השפעה קטנה מאוד, ואפילו נראה לא מעוניין להתחלף ולא התעניין במצב הקבוצה לאור זה שהם נותרו רק 10 על המגרש". גם מתאו גונדוזי ממארסיי לא התרשם מכוכבי פ.ס.ז' ואמר בסיום ש"הגיעה לנו הנקודה, אפילו יותר, כי לאורך כל המשחק היינו יותר טובים מהם".

מאמן פריז סן ז'רמן, מאוריסיו פוצ'טינו, למרות הכל החמיא לניימאר והיה מרוצה מקבוצתו: "אני מרוצה מהיכולת שלו במשחק. יש מספר דברים חיוביים שאנחנו יכולים לקחת מהמשחק, היינו מאורגנים גם בלי הכדור ואפילו בעשרה שחקנים במשך כל כך הרבה זמן הצלחנו לשלוט במשחק. אנחנו לא נחגוג נקודה, אבל ראינו דברים טובים ורק היתה לנו בעיה בסיומת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully