וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עדי: "הכול הולך לנו קשה", לויטה: "זה לא נראה כמו כדורגל"

עודכן לאחרונה: 25.10.2021 / 0:38

קשר בית"ר ירושלים נשם לרווחה אחרי ה-1:2 על הפועל חיפה, ששוערה ביקר את בזבוזי הזמן של היריבה. חוגג: "ניצחון של הרבה נשמה"

תקציר: בית"ר ירושלים - הפועל חיפה 1:2/ספורט1

אנחת רווחה בבית"ר ירושלים אחרי ה-1:2 על הפועל חיפה הערב (ראשון). הצהובים-שחורים, שהגיעו אל המשחק אחרי שבוע סוער בעקבות אירועי האלימות בבלומפילד, השיגו ניצחון שני העונה. בצד השני היה כעס גדול על הכרטיס האדום המפוקפק שספג איתי בוגנים בדקה ה-54.

תמיר עדי שחקן בית"ר ירושלים עם ירדן שועה. דני מרון
חזרו לחייך. עדי עם שועה/דני מרון

מאמן בית"ר ירושלים ארווין קומאן: "בשביל כולם במועדון ובשביל האוהדים שלנו זו הקלה שניצחנו היום. אלה נקודות חשובות. ראיתי דברים טובים בקבוצה ואחרי 55 דקות כשאתה משחק עם שחקן עודף, אתה צריך לשחק בסבלנות ולהניע את הכדור בצורה חכמה. אני רואה הרבה קבוצות שרוצות ללכת מהר קדימה, אבל צריך לגלות קצת חוכמה. חסרו לנו שניים או שלושה בלמים. שיחקנו לפני כן עם שלושה בלמים ולא ניצחנו, עכשיו שיחקנו עם בלמים שהם לא בלמים וניצחנו. אני שמח מאוד בשביל השחקנים והאוהדים. אני לא קורא עיתונים, אני לא ברשתות החברתיות, בשבילי מה שחשוב זה להתרכז בקבוצה. היה לנו שבוע אימונים טוב וזה נחמד, אבל צריך להראות את זה במגרש. אני שמח מאוד שניצחנו. כולם חושבים שהם יודעים מה זה להיות מאמן, בזמנים קשים או יפים".

כובש שער הניצחון תמיר עדי: "במועדון הזה גם כשכיף תמיד הכול קשה. יש משחקים שצריך לעבור אותם. הניצחון הזה היה חשוב לנו עם כל מה שקרה והסיפורים מסביב. היה לנו חשוב לנצח כדי לקבל ביטחון. זה ניצחון שמחבר אותנו כשחקנים, כקבוצה ומחבר אותנו עם הקהל. הקהל שלנו הם עוד נקודות בעונה. אני מקווה להחזיר להם בהמשך. לא שמתי לב למה שקרה בבלומפילד בשבוע שעבר, אני מתרכז במה שקורה במגרש. זה שער חשוב והמשכיות זה הכול בכדורגל. אנחנו לא צריכים ללכת אחורה ככה מול עשרה שחקנים".

עוד בוואלה!

"מימר לא הולך הביתה, אני מאמין בו ובצוות המקצועי"

לכתבה המלאה
אלישע לוי מאמן הפועל חיפה. דני מרון
"אל תכריחו אותי לדבר על השופטים, זה מרגיז אותי"/דני מרון

מאמן הפועל חיפה אלישע לוי: "היינו שווים נקודה, זה מה שהרגשנו. גם אם לא היה משחק גדול שלנו היינו שווים נקודה לפחות. אני מסתכל על ההזדמנויות שהגענו אליהן. ההרחקה של בוגנים הרגה אותנו. אני לא זוכר מקרה כזה בו יש על שחקן שלנו עבירה, הוא משתחרר ועל זה מרחיקים אותו. ניסינו להציל את המשחק גם בעשרה שחקנים וזה לא היה פשוט. תיקו היה משקף, אבל זה לא יעזור עכשיו. לא הייתי צריך לשמוע כלום מאיתי, ראיתי שהוא עושה פעולה, הולך לקדימה. הוא עבר את השחקן, השופט היה שם קרוב, אני לא יודע, זה אמנם צהוב שני, אבל כשיש שגיאה כזאת... אל תכריח אותי לדבר על השופטים כי זה מרגיז אותי. נמשיך הלאה, נבוא הביתה מול חדרה ונגיב. אנחנו נחזור למסלול. יש לנו קבוצה טובה שמשחקת כדורגל טוב בכל מקום ונמשיך קדימה".

על החיסורים הרבים: "פצועים זה חלק מהמשחק, לא דיברנו על זה קודם ולא נדבר על זה עכשיו. זה חלק מהמשחק. היום חזרו חלק, טאפוקו חזר, גם מלול עשה את הצעדים הראשונים ובשבוע הבא אני מקווה שסקו יחזור. נראינו טוב ולקחנו נקודות למרות החסרונות שלהם".

שוער חיפה אוהד לויטה: "על הדשא יש אמוציות, להפסיד זה אף פעם לא נעים. לא הגיע לנו להפסיד. ראיתם קבוצה שנלחמת עד הסוף גם עם עשרה שחקנים. גרמנו לבית"ר להיראות לא טוב. היה משחק שוויוני ואפילו עם קצת יתרון שלנו. עברתי הרבה דברים וגם את זה עברנו, זה לא נראה כמו כדורגל לצערי, אבל זה לא עסק שלי, אני צריך להתעסק בהפועל חיפה. אני הרבה זמן לא ראיתי עבירה לטובת שחקן שמקבל אדום, אבל יש שופט, אני מכבד אותו. אני בא לעשות את העבודה עבור הפועל חיפה והיום זה לא עבד. ההרחקה שינתה את המשחק, אבל גם בעשרה שחקנים היינו מסוכנים. היינו צריכים למנוע את שני השערים שספגנו, אלה היו טעויות שלנו ומשלמים על טעויות כאלה".

במחזור הבא תשחק בית"ר ירושלים נגד הפועל נוף הגליל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully