וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"פ.ס.וו מממנת לזהבי נהג פרטי, איך היא מסרבת להנציח אגדת עבר?"

איינדהובן סירבה לשאת בעלויות של כתיבת ספר אודות "מיסטר פ.ס.וו" וילי ואן דר קוילן, בהולנד ביקרו: "לשלם מיליונים לזר הישראלי דווקא יש להם"

תקציר: פ.ס.וו איינדהובן - מונאקו 2:1/ספורט1

מיני-סערה בהולנד לקראת משחק העונה בין אייאקס לפ.ס.וו איינדהובן (17:45, ספורט4): בתקשורת המקומית מותחים ביקורת על ההתנערות של פ.ס.וו מיוזמה של כמה עיתונאים לכתוב ספר אודות שחקן העבר וילי ואן דר קוילן, שזכה לכינוי "מיסטר פ.ס.וו".

ואן דר קוילן ששיחק במועדון בין השנים 1964 ל-1981, כבש 308 שערים ב-528 הופעות והוביל את איינדהובן לשלוש אליפויות, שני גביעים וגביע אופ"א, הלך לעולמו בחודש אפריל האחרון אחרי שסבל מאלצהיימר. כמה עיתונאים הולנדים שמתכננים לכתוב ספר על קורות חייו של החלוץ האגדי פנו לפ.ס.וו במטרה שתסייע במימון הפרוייקט, אולם תגובת המועדון הייתה ש"אנחנו לא רואים בכך משהו הכרחי".

שחקן פ.ס.וו איינדהובן ערן זהבי. ANP Sport, GettyImages
זוכה להטבות מרחיקות לכת? זהבי/GettyImages, ANP Sport

התגובה הזו עוררה ביקורות בהולנד, ובאחד האתרים ביקרו את הצביעות של המועדון כביכול, לאור שכר העתק של ערן זהבי. "ספר אודות השחקן הגדול בתולדות המועדון? בפ.ס.וו חושבים שזה לא הכרחי, כי מה שחשוב עכשיו הם השערים ומכירת החולצות של ערן זהבי", ציינו.

"זהבי, זר ישראלי, מרוויח 3 מיליון יורו בשנה לא כלל פרמיות ובונוסים, ומגיע לאימונים מדי יום עם נהג פרטי שלוקח אותו מאמסטרדם לאיינדהובן על חשבון המועדון. את זה הם דווקא כן מוכנים לממן", הוסיפו.

בפ.ס.וו כבר התחרטו על התגובה ליוזמת כתיבת הספר ומסרו שיבחנו את הנושא מחדש, אחרי ביקורת שנמתחה על התנהלות הקבוצה בעיתונות. "לא היו רשתות חברתיות כשמיסטר פ.ס.וו כבש את כל השערים שלו, אז הוא לא מוכר חולצות, וכנראה שלא צריך גם להנציח אותו", ביקרו באתר נוסף.

עוד בוואלה!

זהבי יפתח במשחק העונה בהולנד, שמידט: "אסור להיות פאסיביים"

לכתבה המלאה
שחקן פ.ס.וו איינדהובן ערן זהבי חוגג. Joris Verwijst/BSR Agency, GettyImages
סדר עדיפויות מקולקל? זהבי/GettyImages, Joris Verwijst/BSR Agency

כזכור, בשבועות האחרונים נחשפו הדוחות הכספיים של פ.ס.וו, שגילו כי מלבד משכורת של 6 מיליון יורו שמקבל זהבי בשתי עונותיו במועדון, הקבוצה סיימה את השנה עם הפסדים של 23 מיליון יורו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully