וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זהבי יפתח במשחק העונה בהולנד, שמידט: "אסור להיות פאסיביים"

עודכן לאחרונה: 23.10.2021 / 16:33

חלוץ פ.ס.וו איינדהובן יחזור להרכב נגד אייאקס (א', 17:45, ספורט4). מאמנו: "כולם ראו נגד דורטמונד מה הם מסוגלים לעשות"

ערן זהבי צפוי לחזור להרכב של פ.ס.וו איינדהובן, כשקבוצתו תתארח מחר אצל אייאקס למשחק העונה בהולנד (ראשון, 17:45, ספורט4). החלוץ הישראלי שיחק רק 3 דקות בהפסד למונאקו בקונפרנס ליג ולמעשה נח כדי להגיע מוכן ומזומן למפגש עם היריבה הגדולה על תואר האליפות.

נוני מדואקה וקודי גאקפו נפצעו נגד מונאקו וכנראה לא ישחקו ואת המקומות שלהם בהרכב יאיישו כנראה ברומה ויורבה ורטסן. "ביום שלישי ראינו מה אייאקס מסוגלת לעשות", אמר המאמן רוג'ר שמידט, "לשחק כדורגל פאסיבי נגדה זה לא פתרון, כי היא הכי מסוכנת כשהיא שולטת לגמרי במשחק".

ערן זהבי שחקן פ.ס.וו איינדהובן מול פר סחורס שחקן אייאקס. Soccrates Images, GettyImages
מקווה לכבוש שוב נגד אייאקס, והפעם גם לנצח. זהבי/GettyImages, Soccrates Images

בפעם האחרונה שפ.ס.וו התארחה ביוהאן קרויף ארנה במשחק ליגה - בעונה שעברה - זהבי כבש פעמיים והצעיד את קבוצתו ליתרון 0:2 בדקה ה-21, אבל עד הסיום אייאקס איזנה ל-2:2. החלוץ הישראלי שכל כך אוהב משחקים גדולים, הכניע את היריבה מאמסטרדם גם במשחק הבא בפיליפס ארנה וגם אז היא חזרה לשוויון. הפעם זהבי מקווה לכבוש וגם לנצח.

אייאקס מגיעה במצב רוח מצוין, אחרי 0:4 על בורוסיה דורטמונד בליגת האלופות ולאחר שב-7 המשחקים האחרונים בכל המסגרות היא ספגה רק שער אחד. מצד שני, זה אמנם המפגש הראשון בין הקבוצות בליגה, אבל זיכרון ה-0:4 של איינדהובן בסופר קאפ באוגוסט עדיין מהדהד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully