וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אתלטיקו מדריד חזרה מ-2:0 ל-2:2 מול ריאל סוסיאדד, שנותרה בפסגה

צמד של סוארס (61 ו-77 בפנדל) סידר לאלופה קאמבק אחרי פיגור מוקדם, הבאסקים ראשונים. סביליה ניצחה 3:5 את לבנטה

אוהדים של ברצלונה תוקפים את הרכב של רונאלד קומאן אחרי ההפסד בקלאסיקו/טוויטר

פרט לקלאסיקו המסקרן בו ריאל מדריד ניצחה 1:2 בברצלונה, עוד שלושה משחקים נערכו היום (ראשון) בלה ליגה, כולל 2:2 מסקרן בין האלופה אתלטיקו מדריד למוליכה ריאל סוסיאדד. סביליה ניצחה 3:5 במשחק הצהריים המשוגע את לבנטה ויריבתה העירונית בטיס גברה 2:3 על ראיו וייקאנו.

לואיס סוארס שחקן אתלטיקו מדריד. רויטרס
הציל את אתלטיקו מהפסד. לואיס סוארס/רויטרס

אתלטיקו מדריד - ריאל סוסיאדד 2:2

בפעם השנייה ברציפות הצליחה הקבוצה של דייגו סימאונה לחזור מ-2:0 ל-2:2, רק שהפעם - בניגוד להפסד לליברפול בליגת האלופות - היא לא ספגה את השער השלישי ולפחות יצאה עם נקודה. כך או אחרת התיקו הזה החזיר את סוסיאדד אל המקום הראשון עם 21 נקודות, אחת יותר מריאל מדריד וסביליה אבל גם עם משחק עודף. האלופה במקום הרביעי עם 18 נקודות, וגם היא עם משחק חסר לעומת אתלטיקו.

האורחת פתחה טוב ועלתה ליתרון בדקה השביעית משער של אלכסנדר סורלות, שערו הראשון מאז עבר מר.ב. לייפציג. החלוץ הנורבגי נהנה מבישול של אלכסנדר איסק וכבש את ה-0:1 כשהוא הופך לשישי מהמדינה שלו שכובש בלה ליגה והשלישי שעושה את זה נגד אתלטיקו. איסק כבש בעצמו את השני עם כדור חופשי יפה בדקה ה-49. לואיס סוארס הצליח לצמק בדקה ה-62 עם נגיחה אחרי כדור רוחב של ז'ואאו פליקס. סוארס כבש בעצמו גם את השני מהנקודה הלבנה בדקה ה-78 אחרי שהוכשל ברחבה על ידי מיקל מרינו וזה 2:2.

עוד בוואלה!

הקלאסיקו שוב נצבע לבן: ריאל מדריד ניצחה 1:2 את ברצלונה

לכתבה המלאה
דייגו קרלוס שחקן סביליה. Fran Santiago, GettyImages
שער במשחקו ה-100 במדי סביליה. דייגו קרלוס/GettyImages, Fran Santiago

סביליה - לבנטה 3:5

איזה משחק משוגע ברמון סאנצ'ס פיחואן. סביליה, שספגה רק שלושה שערים בשמונת המחזורים הראשונים, הוציאה מהרשת כמות זהה תוך פחות מחצי שעה מול אחת הקבוצות החלשות בליגה, אבל זה לא מנע ממנה ניצחון ועלייה לכמה שעות לפסגה עם חמישייה ביתית ראשונה מאז ה-0:5 על ראיו באפריל 2019. אוליבר טורס כבש בדקה השמינית אחרי קרן של השבדי לודוויג אוגוסטינסון ורפא מיר ירה את השני בדקה ה-24, כשחוסה לואיס מוראלס הבלתי נגמר צימק עם כדור לחיבורים בדקה ה-33 וחמש דקות לאחר מכן דייגו קרלוס נגח לקורה ופנימה וחגג שער במשחקו ה-100 במדי סביליה. זה נראה היה בדרך לתבוסה אחרי טיל של מוניר בדקה ה-50, אבל מרקו דמיטרוביץ', שפתח במקום יאסין בונו בין הקורות, סידר למוראלס שער שני בדקה ה-55 ואחרי עוד שבע דקות גונסאלו מלרו הקטין ל-4:3. הקשר האחורי פרננדו הרגיע בדקה ה-64 עם החמישי של האנדלוסים אחרי הכנה מימין של חסוס נבאס, ועד לסיום היו עוד לא מעט החמצות.

אלכס מורנו שחקן בטיס. Fran Santiago, GettyImages
שער ראשון במדי בטיס, דווקא מול קבוצתו הקודמת. אלכס מורנו/GettyImages, Fran Santiago

בטיס - ראיו וייקאנו 2:3

ניצחון רביעי בחמישה משחקים לקבוצה של מנואל פלגריני, שמפגרת כעת רק בשתי נקודות אחרי המוליכות. המגן השמאלי אלכס מורנו, שהגיע לבטיס מראיו לפני שנתיים, חגג שער ליגה ראשון עם כדור לחיבורים בדקה ה-22 ואחרי שתי דקות חואנמי הכפיל את היתרון. אוסקר טרחו בישל בישל לרנדי אטנקה (45) ואלברו גרסיה (65) שהשוו, אבל מורנו סחט פנדל בדקה ה-75 והחלוץ וויליאן ז'וזה הכריע.

המחזור ה-10 בספרד החל עם שתי דרמות, כאשר בשישי גרנאדה חילצה 1:1 מול אוסאסונה עם שער מ-40 מטר בדקה ה-90, ובשבת ולנסיה השוותה ל-2:2 מול מאיורקה עם שערים בדקות 93 ו-98.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully