וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאמן וושינגטון: "להעלות את דני אבדיה מהספסל זה יתרון גדול"

ווס אנסלד ג'וניור מסביר מה עומד מאחורי שינוי התפקוד של הפורוורד הישראלי לקראת המשחק מול אינדיאנה: "הוא יבוא לידי ביטוי בצורה טובה יותר עם החמישייה השנייה". ראול נטו מנסה לדחוף אותו: "צריכים שירים את האנרגיות, חייבים שידחוף קדימה"

דני אבדיה מדבר אחרי החזרה מהפציעה/מתוך הטוויטר של וושינגטון וויזארדס

דני אבדיה פתח את עונתו השנייה ב-NBA עם תפקיד חדש, כשהוא עולה מהספסל ולא מהחמישייה, כפי שקרה לא פעם בעונה שעברה. יחד עם זאת, במבט ראשון נראה שהשינוי יכול להיטיב עם הפורוורד הישראלי, שקיבל 21 דקות במשחק פתיחת העונה מול טורונטו ותרם 8 נקודות ו-7 ריבאונדים. הלילה (2:00) וושינגטון ואבדיה יתארחו אצל אינדיאנה, ובקבוצה מצפים מאבדיה להמשיך להראות שיפור ולהשכיח את הפציעה שגררה היעדרות ארוכה שלו.

"ההחלטה להעלות את דני מהספסל היא גם עקרונית, אבל גם תלוית מצ'אפים", מסביר המאמן ווס אנסלד ג'וניור. "הכושר שלו עדיין לא אידיאלי, אז אנחנו מנסים לנהל את הדקות שלו כמו שצריך, ומנסים להיזהר ולא להעמיס עליו יותר מדי. חוץ מזה, מבחינתנו להעלות אותו מהספסל זה יתרון גדול. יש לו את היכולת לשמור כמו שצריך בהגנת חילופים, להגן על שחקנים אגרסיביים, לסייע בהובלת כדור ובקבלת ההחלטות בהתקפה. הוא יכול להביא את עצמו לידי ביטוי בצורה טובה עם החמישייה השנייה שלנו. אני לא מנסה להתאים את הדקות שלו עם אף אחד, רק מנסה לעזור לו להיכנס לקצב".

דני אבדיה, וושינגטון וויזארדס. Steven Ryan, GettyImages
עדיף לו לעלות מהספסל? אבדיה/GettyImages, Steven Ryan

גם ראול נטו שפתח בעונה שעברה בחמישייה בחלק מהמשחקים ומתרגל כעת לתפקיד חדש בספסל, נותן טיפים ומנסה לסייע לאבדיה להתרגל. "אנחנו יודעים שצריך לבנות את שחקני הספסל ולתת להם ביטחון, אני מנסה לעשות את זה בעצמי וגם משתדל לעזור לשחקני ספסל אחרים. כשאני רואה את דני נכנס, אני אומר לו, 'היי, דני, תשחק חזק, אתה חייב לדחוף אותנו קדימה, אתה חייב להרים את האנרגיות'. פשוט חייבים לעלות עם גישה כזאת כשמגיעים מהספסל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully