וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וושינגטון פתחה עונה עם ניצחון בטורונטו, 8 נק' ו-7 ריב' לאבדיה

העונה השנייה ב-NBA יצאה לדרך ברגל ימין: הפורוורד הישראלי קיבל 21 דקות מהספסל, סיים עם 100 אחוז מהשדה וסייע לוויזארדס לנצח 83:98 במשחק חד צדדי בו ההפרש עמד על 29 בשיא. 23 לביל, 22 להארל, אנסלד ג'וניור מעודד מהשיפור בשני צידי המגרש

פתיחת עונה מעודדת לוושינגטון ודני אבדיה: הוויזארדס הוציאו לדרך הלילה (בין רביעי לחמישי) את עונת 2021/22 עם ניצחון 83:98 בחוץ על טורונטו, במשחק חד צדדי שהמחיש את פוטנציאל השיפור של הקבוצה תחת שרביטו של המאמן החדש ווס אנסלד ג'וניור. הוויזארדס שלטו במשחק ללא עוררין, פתחו הפרש דו ספרתי ברבע הראשון, ברחו עוד יותר ברבע השני והגיעו להפרש שיא של 29 נקודות, עד שהורידו רגל מהגז בדקות האחרונות.

זה היה לילה מעודד מבחינתו של דני אבדיה גם מבחינה אישית. הפורוורד הישראלי ערך משחק עונה רגילה ב-NBA לראשונה מאז הפציעה שהשביתה אותו באפריל, וקיבל קרדיט נרחב יחסית מהמאמן החדש. הוא עלה מהספסל ל-21 דקות וסיים אותן עם 8 נקודות (3 מ-3 מהשדה כולל 1 מ-1 מהשלוש, 1 מ-2 מהעונשין) לצד 7 ריבאונדים, שתי חטיפות, שתי חסימות, אסיסט ואיבוד. אבדיה הציג יכולת טובה בעיקר בהגנה, והיה חלק מהחמישייה שייצרה את הבריחה של וושינגטון ברבע השני, ממנה לראפטורס כבר לא הייתה דרך חזרה.

שחקן וושינגטון וויזארדס דני אבדיה. רויטרס
עמוק בתוך הרוטציה. אבדיה/רויטרס
שחקן וושינגטון וויזארדס מונטרז הארל חוגג. Mark Blinch, GettyImages
המצטרפים החדשים בלטו. מונטרז הארל/GettyImages, Mark Blinch

אבדיה עלה לפרקט לראשונה אחרי שש דקות בתור המחליף הראשון של הוויזארדס, וכעבור זמן קצר עלה ללוח עם ליי אפ מאסיסט של ראול נטו. בהמשך הוא קלע שלשה חופשית מאסיסט של בראדלי ביל, ובכלל נראה היה שכל השחקנים נהנים מסגנון המשחק החדש של הקבוצה, שהיה מבוסס בעונה שעברה בעיקר על כישרון אינדיבידואלי אבל העונה אמור להדגיש יותר אלמנטים של מסירה ותנועה.

גם ההגנה, כאמור, נראתה טוב בהרבה. אמנם היריבה שמנגד נראתה מפוזרת ומבולבלת, אבל עדיין הקרדיט הולך גם להגנה של הוויזארדס, שספגו הכי מעט נקודות במשחק מאז 2017, הורידו את טורונטו לאחוזים נמוכים מאוד (30 אחוז מהשדה, 20 אחוז מהשלוש) ונראו אנרגטיים ונחושים.

בראדלי ביל, שהיה בספק למשחק הפתיחה, שיחק וסיים כקלע הבולט של וושינגטון עם 23 נקודות ב-7 מ-19 מהשדה. מונטרז הארל נראה מצוין בתור שחקן הפנים שמוסיף אנרגיות מהספסל, וסיים עם 22 ו-9 ריבאונדים, וגם המצטרפים החדשים ספנסר דינווידי (13 ו-6 אסיסטים) וקייל קוזמה (11 ו-15 ריבאונדים) היו סולידיים.

עוד בוואלה!

הבאקס נהנים מ"החיבור הטוב ב-NBA", הלייקרס מחכים ל"ראס האמיתי"

לכתבה המלאה
שחקן וושינגטון וויזארדס בראדלי ביל. רויטרס
שוב הקלע הבולט של וושינגטון, הפעם עם יותר יעילות. בראדלי ביל/רויטרס
שחקן טורונטו ראפטורס סקוטי בארנס מול שחקן וושינגטון וויזארדס דניאל גאפורד. רויטרס
הראפטורס לא יקחו כלום מהמשחק הזה פרט לניצוצות של סקוטי בארנס/רויטרס

מנגד, הראפטורס יכולים לקחת מעט מאוד מהמשחק הזה, למעט ניצוצות של סקוטי בארנס, הרוקי שנבחר 4 בדראפט ומסומן ככוכב בפוטנציה, וסיים הלילה עם 12 נקודות ו-9 ריבאונדים. או ג'י אנונובי הגיע לספרות כפולות עם 11 ו-10 ריבאונדים, אבל הראפטורס ינסו לשכוח מהמשחק הזה כמה שיותר מהר.

וושינגטון ואבדיה יקוו להמשיך במומנטום במשחק השני של העונה, בלילה שבין שישי לשבת מול אינדיאנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully