וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הישג היסטורי: נבחרת החירשים עלתה לחצי גמר אליפות אירופה

22.10.2021 / 13:45

ישראל ניצחה את יוון אחרי 21 שנות בצורת, והעפילה בפעם הראשונה בתולדותיה לפיינל פור. בכך היא הבטיחה את מקומה באולימפיאדה שתתקיים בשנה הבאה בברזיל

נבחרת ישראל בכדורסל לחירשים ולכבדי שמיעה רשמה אמש (חמישי) הישג היסטורי: לראשונה בתולדותיה, היא העפילה לחצי גמר אליפות אירופה - וגם הבטיחה את מקומה באולימפיאדה שתתקיים בשנה הבאה בברזיל. הכחולים-לבנים ניצחו את יוון 73:82 ויתמודדו היום בפיינל פור נגד אוקראינה.

הניצחון ברבע הגמר היה הראשון של ישראל על היוונים אחרי 21 שנות בצורת. "חזרנו מפיגור גדול, ועלינו בדרך מיוחדת לחצי הגמר", סיפר המאמן אדיר זריהן. "אני גאה במה שעשינו כאן. אמרתי לשחקנים שאנחנו חייבים להישאר עם רגליים על הקרקע ולהגיע מוכנים לחצי הגמר מול יריבה חזקה, כדי לנסות לשבור עוד שיא ולקטוף מדליה".

נבחרת החירשים בכדורסל. באדיבות המצולמים
יש להם סיבה לשמוח ולהתגאות. נבחרת ישראל חוגגת אחרי הניצחון על יוון/באדיבות המצולמים

קפטן הנבחרת, אור פוגל: "זה ניצחון שייזכר אצלנו לעוד שנים רבות, והוא הושג בזכות לב גדול ורוח לחימה. באנו עם הרבה אדרנלין למשחק הזה, שמבחינתנו היה על החיים והמוות. הצוות המקצועי הכין אותנו היטב, ועשינו את זה בגדול. עשינו היסטוריה, זה פשוט מדהים. יש לנו עוד עבודה, ואנחנו בקו התקדמות".

אופיר כרסנטי, אחד ממצטייני המשחק, סיכם: "אני לא יכול להסביר במילים את ההישג הזה. אני מתרגש לקראת מעצם החוויה והמעמד בחצי הגמר, אך מגיע מוכן למשחק הזה כדי לתת את הלב והנשמה ולשחק כדורסל באהבה. אחרי שהשגנו את הכרטיס לאולימפיאדה, עכשיו אנחנו רוצים להביא מדליה היסטורית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully