וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: "לפטריק ואן לוון היה רק מה להפסיד, אבל הוא הרוויח בגדול"

עודכן לאחרונה: 22.10.2021 / 6:53

מאמן הצהובים זכה למחמאות אחרי ה-0:5 המשכנע על ה.י.ק הלסינקי: "אי אפשר להפיל את כל התיק על המאמן בהפסדים ולהגיד שהיריבה חלשה בניצחון". בקבוצה הופתעו מחולשת היריבה ואמרו: "כולם עשו הגנה ושמרו אחד על השני"

תקציר: ה.י.ק הלסינקי - מכבי תל אביב 5:0/ספורט1

במכבי תל אביב מרוצים מאוד מה-0:5 על ה.י.ק הלסינקי אתמול (חמישי) בפינלנד ומקווים לראות את ההשפעה של הניצחון כבר ביום שני מול מ.ס. אשדוד בליגת העל.

פטריק ואן לוון מאמן מכבי תל אביב. רויטרס
זכה למחמאות. ואן לוון/רויטרס

שחקנים בקבוצה הודו בתום המשחק שהיריבה הייתה אפילו פחות איכותית מכפי שהם שיערו, אבל הוסיפו כי גם להם היה חלק באיך שהפינים שיחקו. "ככה זה כשכל הקבוצה עושה הגנה חזקה וכולם מרוכזים", אמר אחד השחקנים, "כולם באו מהדקה הראשונה מפוקסים בראש ורצו לשמור על שער נקי לפני הכול. אם נדע להגן ולשמור על השער שלנו, נדע להבקיע בצד השני".

בקבוצה היה מי שפירגן למאמן פטריק ואן לוון, שהגיע אל המשחק הזה עם הגב אל הקיר בידיעה שמעמדו מעורער, אבל ידע באמצעות עוזריו להכין את הקבוצה בצורה טובה ליריבה ומכאן גם התוצאה הגבוהה ביותר שהשיגה מכבי תל אביב במשחק חוץ באירופה.

"לפטריק היה רק מה להפסיד במשחק הזה, אבל בסוף הוא הרוויח ניצחון מרשים", אמר גורם בקבוצה, "אי אפשר להפיל את כל התיק על המאמן כשמפסידים וכאשר מנצחים להגיד שהיריבה הייתה חלשה. זה לא הוגן".

ואן לוון קיבל בנסיעה הזו לפינלנד את ג'ק אנגלידיס לצידו וגם לנציגו של הבעלים מיטש גולדהאר הייתה תרומה לשקט ולדריכות איתם הגיעו השחקנים למשחק. "תמיד חשוב להרגיש את בעל הבית או נציגו. זה תמיד יכול לעשות טוב", אמר שחקן בקבוצה. "כשהבוס או נציגו נמצאים בסביבה זה עושה משהו. לא יעזור כלום. זה תמיד משפיע. אפשר לומר שהשחקנים מקצוענים, אבל תמיד נותנים אקסטרה כשעיני הבוס בסביבה".

עדן שמיר שחקן מכבי תל אביב. רויטרס
יוציא את הקבוצה לדרך חדשה? מכבי תל אביב חוגגת חמישייה/רויטרס
גבי קניקובסקי שחקן מכבי תל אביב עם שרן ייני. רויטרס
סיבות לאופטימיות. קניקובסקי/רויטרס

אנגלידיס המשיך אתמול עם הקבוצה לביקור בארץ עם השחקנים. ואן לוון ערך אתמול שני שינויים בולטים בהרכב כשהעלה את שחר פיבן במרכז ההגנה ואת אייל גולסה לצידו. למרות הניצחון הנאה, עדיין ניכר שברנדלי קובאס רחוק מלהביא את מה שמצפים ממנו וגם לואיס הרננדס ממשיך להציג יכולת בינונית. מי שנראה טוב הוא גבי קניקובסקי, שיכול היה לסיים עם שלושער אם היו נותנים לו לבעוט את אחד משני הפנדלים שניתנו במשחק למכבי תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully