וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק בכר: "עשינו ניצחון גדול מול הקבוצה הכי טובה בבית"

המאמן לאחר ה-0:1 על סלביה פראג: "יצרנו מצבים, ככה מכבי חיפה צריכה לשחק". דוניו: "גיא צרפתי עזר לי, רצתי אליו מתוך הערכה"

תקציר: מכבי חיפה - סלביה פראג 0:1/ספורט1

מכבי חיפה נכנסה הערב (חמישי) בגדול למאבק על שני הכרטיסים לשלב הבא בקונפרנס ליג, כשעלתה למקום השני בבית ה' בזכות ניצחון יוקרתי 0:1 על סלביה פראג. גודסוויי דוניו (24) היה חתום על השער הראשון של אלופת ישראל במפעל וה-1:3 של פיינורד על אוניון ברלין סייע למכבי חיפה לחלוף גם על פני הגרמנים בטבלה, לקראת מסע ירוק ומשמח של כ-3,000 אוהדים לפראג בעוד שבועיים.

ברק בכר מאמן מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
"הבית נפתח". ברק בכר/מאור אלקסלסי

ברק בכר אמר בסיום: "לא חשבנו שיהיה קל, אבל עשינו ניצחון גדול. שיחקנו מול קבוצה לדעתי הכי טובה בבית. קבוצה התקפית שהייתה יכולה לכבוש עוד כמה שערים. לחצנו כמו שצריך, יצרנו מצבים. ככה מכבי חיפה צריכה לשחק.

על דוניו: "כשאתה נמצא במכבי חיפה תמיד יהיו ביקורות. יש ביקורות על עוד שחקנים, כולם שומעים אותן. יש פה צוות טוב שיודע להוציא את המקסימום מהשחקנים וכן, גם איתו יש עבודה. הבית עכשיו נפתח, היה חשוב אחרי שני משחקים פחות טובים, לנצח".

עוד בוואלה!

שער בכורה וניצחון בכורה: מכבי חיפה גברה 0:1 על סלביה פראג

לכתבה המלאה
חוסה רודריגס עם בן שהר שחקני מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
חוסה רודריגס עם בן שהר בסיום/מאור אלקסלסי

גודסוויי דוניו כובש השער אמר לאחר המשחק: "זה כיף לנצח סוף סוף. המאמנים עוזרים לי לחזור לכושר. גם גיא צרפתי עזר לי הרבה. רצתי אליו כדי להראות לו את הערכתי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully