וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

11 לזוסמן ו-10 לבלאט בניצחון אלבה בסרביה, קלייברן קלקל לדורסי

הישראלים בלטו ב-63:78 המשכנע של הגרמנים על הכוכב האדום בחוץ. 29 נקודות של קלייברן הרסו 32 של דורסי ב-82:88 של צסק"א על אולימפיאקוס, ברצלונה מושלמת עם 58:84 על זניט

ארבעה משחקים נעלו הערב (שישי) את המחזור החמישי ביורוליג. במנה הראשונה של הערב, יובל זוסמן ותמיר בלאט בלטו בניצחון אלבה ברלין על הכוכב האדום וצסק"א מוסקבה גברה על אולימפיאקוס עם הצגה של וויל קלייברן, שביטלה הצגה מרשימה לא פחות של טיילר דורסי בצד השני. לאחר מכן באסקוניה רשמה ניצחון שלישי ברציפות וברצלונה שמרה על מאזן מושלם עם תבוסה מוחצת מול זניט סנט פטרסבורג.

תמיר בלאט שחקן אלבה ברלין עם ג'אלין סמית'. רויטרס
משחק השיא שלו במפעל. תמיר בלאט, מימין/רויטרס

הכוכב האדום בלגרד - אלבה ברלין 78:63

ההפתעה של הערב הושגה לא מעט בזכות צמד הישראלים: יובל זוסמן סיים עם 11 נקודות (4 מ-8 מהשדה, 2 מ-2 מהעונשין) ב-22 דקות, תמיר בלאט עלה מהספסל וסיפק את משחקו הטוב ביותר במפעל עד כה עם 10 נקודות (4 מ-7 מהשדה) לצד 5 ריבאונדים ו-3 אסיסטים, ואלבה הפתיעה את הקבוצה הסרבית הקשוחה, שרק לפני שבועיים הביסה את מכבי תל אביב בישראל. הבריחה של הגרמנים הגיעה ברבע השני, בניצוחו של בלאט, ועם תרומה משמעותית שת מאודו לו (17 נקודות). הסרבים שלא הצליחו להדביק את הפער במחצית השנייה, קיבלו 16 נקודות מאוגניין קוזמיץ' ו-13 ו-5 אסיסטים מנייט וולטרס שלא מנעו מאלבה ניצחון שני העונה.

וויל קלייברן, שחקן צסק"א מוסקבה. GettyImages
התעלות אדירה. וויל קלייברן/GettyImages

צסק"א מוסקבה - אולימפיאקוס 82:88

המשחק המרכזי של הערב הפך לדו קרב בין שני שחקנים שמוכרים היטב לחובבי הכדורסל הישראלי: וויל קלייברן מצד אחד, וטיילר דורסי מצד שני. אקס מכבי תל אביב פתח בסערה והצעיד את אולימפיאקוס ליתרון דו ספרתי ברבע הראשון, אבל בהמשך אקס הפועל חולון השתלט על העניינים בהיעדרם של הכוכבים הפצועים טוקו שנגליה וניקולה מילוטינוב, ודאג שהניצחון יישאר במוסקבה. שניהם סיימו עם שיאי קריירה: וויל קלייברן הגיע ל-29 נקודות והוסיף 4 אסיסטים, דורסי התפוצץ עם 32 כולל 7 מ-10 מהשלוש, אבל זה לא הספיק הפעם ליוונים, שנשארו בעיקר עם המחמאות.

שחקן מונאקו מייק ג'יימס. הטוויטר של מונאקו, אתר רשמי
אחוזים נמוכים, הפסד שלישי ברציפות. מייק ג'יימס/אתר רשמי, הטוויטר של מונאקו

באסקוניה - מונאקו 66:78

ניצחון שלישי ברציפות לבאסקים, ששיפרו את מאזנם ל-2:3 ומנגד הנחילו לצרפתים השאפתנים הפסד שלישי רצוף. רבע שלישי של 11:22 לביתיים סימן את הבריחה, כשסימונה פונטקיו המצוין שוב מעל כולם עם 20 נקודות, 7 ריבאונדים ו-4 אסיסטים, ולנדרי ננוקו (14 ו-7 ריבאונדים) וג'ייסון גריינג'ר וסטיבן אנו (12 כל אחד) תורמים את חלקם. מייק ג'יימס קלע 18 למפסידה באחוזים לא טובים (6 מ-20 מהשדה, 1 מ-9 מהשלוש), דנילו אנג'ושיץ' הוסיף 15.

שחקן ברצלונה ניקולה מירוטיץ'. ברצלונה, אתר רשמי
בלתי ניתנים לעצירה. מירוטיץ'/אתר רשמי, ברצלונה

ברצלונה - זניט סנט פטרסבורג 58:84

הקבוצה של שאראס ממשיכה להיראות כמו הקבוצה בכושר הטוב באירופה כרגע, עם עוד ניצחון מרשים ששומר אותה על מאזן מושלם ומעלה אותה לראשות הטבלה - שבוע לפני שתתארח ביד אליהו אצל מכבי תל אביב. אחרי רבע ראשון שקול, ניקולה מירוטיץ' וחבריו פתחו מבערים עם רבע שני של 8:24 שלמעשה סגר עניין. מירוטיץ' הוביל עם 20 נקודות וגם ברנדון דייויס וסרטאק שאנלי סיימו עם 11 כל אחד, כשבארסה לא משאירה סיכוי לקבוצה שהקשתה עליה מאוד ברבע גמר הפלייאוף בעונה שעברה. אצל הרוסים אף שחקן לא הגיע לספרות כפולות, כשהיחיד שראוי לציון הוא מתאוש פוניטקה עם 8 נקודות ו-6 ריבאונדים.

בשבוע הבא ייערך מחזור כפול נוסף ביורוליג, אשר במסגרתו מכבי תל אביב תארח את ז'לגיריס קובנה בשלישי ואת ברצלונה בחמישי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully