וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי צ'לסי מאוהבים ברודיגר, ורנר ולוקאקו יחמיצו מספר משחקים

עודכן לאחרונה: 21.10.2021 / 10:24

הבלם הלהיב את האוהדים בתגובתו לסחיטת הפנדל ב-0:4 על מאלמו, ברשת קראו לנציגת הבעלים: "שלמי לו!". בעיית חלוצים לטוכל במשחקים הקרובים

צ'לסי חזרה אמש (רביעי) לתמונת העולות לשמינית הגמר בבית ח' בליגת האלופות, אחרי שהביסה 0:4 את מאלמו השבדית עם צמד של ז'ורז'יניו ושערים של אנדראס כריסטנסן וקאי האברץ. אלא שהחגיגה לא הייתה מושלמת מבחינת אלופת אירופה, שראתה את רומלו לוקאקו וטימו ורנר נפצעים אחד אחרי השני ומשאירים אותה ללא חלוץ טבעי במשחקים הקרובים.

"רומלו סובב את הקרסול אחרי עבירה ברחבה וטימו נפצע בשריר הירך האחורי. שניהם יצטרכו קצת זמן. אנחנו צריכים לבדוק אותם יותר לעומק כדי לדעת בדיוק, אבל הם יחמיצו כמה משחקים", אמר המנג'ר תומאס טוכל בסיום. צ'לסי יכולה להתנחם בכך שלוח המשחקים שלה בחודש הקרוב לא מרתיע במיוחד: בפרמיירליג מחכות לה נוריץ', ניוקאסל וברנלי, כשבתווך היא תפגוש את סאות'המפטון בגביע האנגלי ושוב את מאלמו בליגת האלופות.

טוכל, שאמר עוד לפני המשחק כי לוקאקו סובל מעייפות "פיזית ומנטלית" בעקבות העומס עליו בנבחרת בלגיה, טען שאינו מתחרט על כך שהציב את החלוץ בהרכב: "היה נחוץ שהוא יהיה על המגרש והוא פתח חזק מאוד. דיברתי איתו על המצב, שאני חושב שהוא סוחב עייפות מנטלית. לטעמי נותנים לו לשחק יותר מדי, זו דעתי ואולי אני טועה. זה היה זמן טוב לתת לו ביטחון ואני לא מתחרט על זה, דברים כאלה יכולים לקרות. זה חוסר מזל".

טימו ורנר, צ'לסי. Clive Rose, GettyImages
בעיית חלוצים לצ'לסי. ורנר מקבל טיפול/GettyImages, Clive Rose

מי שמשגע את אוהדי צ'לסי הוא אנטוניו רודיגר. הבלם הגרמני סחט פנדל לזכות הבלוז כשנכנס לדרכו לכדור של מגן מאלמו, אריק לארסון, שדחף אותו ברחבה. לאחר שהעניק לז'ורז'יניו את ההזדמנות לכבוש מ-11 מטרים, רודיגר התרומם מגובה הדשא תוך כדי שהוא מוציא לשון ומחייך לעבר הקהל - תגובה שהלהיבה את האוהדים בגדול.

"פעם אוהדי צ'לסי רצו למכור את רודיגר. כמה טיפשים היינו", "איזו אישיות הוא אנטוניו רודיגר!!!", "אין עוד כדורגלן כמוהו", צייצו אוהדים ועיתונאים בטוויטר. הגרמני יסיים את חוזהו בצ'לסי בתום העונה הנוכחית, כך שהוא עשוי לעזוב בחינם אם לא יחתום על הארכת ההסכם, כשבאיירן מינכן כבר הוזכרה כמועמדת לצרפו. אחד האוהדים שלח מסר ברשת לנציגת הבעלים מרינה גרנובסקאיה והבהיר לה מה הוא חושב שעליה לעשות בנוגע לרודיגר: "שלמי לו, מרינה!".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully