וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיחת העידוד של GM וושינגטון עם אבדיה: "השלב המגעיל מאחוריו"

טומי שפרד מספר על הקשיים של הישראלי כרוקי, מתלוצץ על ה"כישרון המיוחד שלו לשאול שאלות בלי סוף", ומבקר את השימוש שברוקס עשה בו: "זה לא התאים לו". בוושינגטון מרוצים מהיכולת שהציג מול טורונטו: "בדיוק לזה המאמן התכוון"

העונה השנייה של דני אבדיה ב-NBA יצאה לדרך הלילה (בין רביעי לחמישי) ברגל ימין, כשוושינגטון ניצחה 83:98 את טורונטו בחוץ, וקיבלה תרומה של 8 נקודות ו-7 ריבאונדים מהישראלי. אבדיה שיחק 21 דקות והציג יכולת טובה בעיקר בצד ההגנתי, כשבהתקפה הוא מסיים עם 100 אחוז מהשדה (3 מ-3) ומקבל דקות בשלל הרכבים - גם בחמישייה שמורכבת ברובה משחקני חמישייה, וגם עם חמישייה שבנויה משחקני ספסל.

המאמן החדש ווס אנסלד ג'וניור ציין לטובה את ההגנה הקבוצתית, שעצרה את טורונטו על 30 אחוז בלבד מהשדה והייתה חתומה על המשחק בו הוויזארדס סופגים הכי מעט נקודות מאז 2017. לאבדיה היה חלק בהגנה הטובה, כששמר בצורה טובה במצבי אחד על אחד ובניגוד לעונה שעברה, נמנע גם מצבירה מהירה של עבירות.

בהתקפה הוא יזם כמה מהלכים, ואחרי מהלך מסוים בו חדר לסל ומסר לשלשה של קייל קוזמה, ציין כתב NBC צ'ייס יוז: "זאת בדיוק הדרך שווס אנסלד ג'וניור מצפה מדני לשחק. הוא מתכנן להרחיב את התפקיד שלו כפליימייקר, ומבקש ממנו לחדור במהירות לצבע וליצור מצבים".

דני אבדיה, וושינגטון וויזארדס. G Fiume, GettyImages
ייגמל מהנטייה לצבור עבירות? אבדיה/GettyImages, G Fiume

עוד לפני המשחק, התראיין לרשת NBC ג'נרל מנג'ר הקבוצה טומי שפרד, ודיבר על השינוי שמתוכנן לאבדיה העונה.

"הוא יכול להיות פליימייקר משני, הוא ריבאונדר מצוין, שומר סולידי, הוא יכול לקלוע ולא צריך לעמוד בפינות", אמר שפרד, ספק בעקיצה למאמן הקודם סקוט ברוקס.

לדבריו של שפרד, קשיי ההסתגלות של אבדיה בעונת הרוקי לא היו קלים, אבל עכשיו הוא מרגיש הרבה יותר בנוח. "די חרא להיות רוקי. גם הפציעה הייתה מאכזבת, היו עוד כמה קשיים בתחילת הקיץ ועכשיו אנחנו מאוד זהירים איתו. אנחנו מאוד בטוחים במה שהוא מסוגל לתת לנו, ומבינים שהשלב המגעיל נמצא מאחוריו".

שפרד סיפר בחיוך על הסקרנות של אבדיה ועל הנטייה שלו להרבות בשאילת שאלות. "אני מעריך את כמות השאלות שהוא מסוגל לשאול. זה כישרון. צחוק בצד, זה דבר נהדר. הוא תמיד מקשיב, הוא רוצה להיות שחקן גדול, הוא הגיע מאחת הקבוצות הכי מעוטרות בכדורסל העולמי. אני לא חושב שאנחנו מבינים כמה קשה לשחקן בינלאומי להגיע ל-NBA ולהשתלב במהירות. הוא הגיע לעולם חדש, וזה קשה".

שחקן וושינגטון וויזארדס דני אבדיה. GettyImages
תקופה לא קלה. אבדיה אחרי הפציעה בעונה שעברה/GettyImages

שפרד סיפר על השיחות שניהל עם אבדיה לאחרונה, ועל העצות שנתן לו. "קראתי לו אליי לשיחה לאחרונה ואמרתי לו, 'אתה יודע דני, כל מה שקרה לך בעונה שעברה, לאף אחד לא אכפת. אתה חייב להמשיך הלאה ולהיות מוכן לאתגרים הבאים. שים את כל מה שקרה בצד'. הוא לקח את העצה הזאת ועבד קשה מאוד בקיץ, ואני מעריך את זה מאוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully