וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הניקס גברו על הסלטיקס אחרי שתי הארכות, דנבר שלחה מסר לפיניקס

ג'וליוס רנדל ואוון פורנייה הרסו לג'יילן בראון שיא קריירה של 46 נקודות ב-134:138 הדרמטי במדיסון סקוור גארדן, יוקיץ' הצעיד את הנאגטס ל-98:110 על פיינליסטית העונה שעברה. הצגות של ג'ה מוראנט, לאמלו בול וזאק לאבין, פילדלפיה חגגה ללא סימונס

אחרי ליל הפתיחה המרתק, עוד קבוצות NBA רבות נכנסו הלילה (בין רביעי לחמישי) למעגל המשחקים. פרט לניצחון של וושינגטון ודני אבדיה על טורונטו, התקיימו 10 משחקים. במוקד עמד הניצחון של דנבר על פיניקס, אבל עוד קודם לכן הניקס והסלטיקס סיפקו מותחן כהלכה שהוכרע אחרי שתי הארכות בלבד.

משחקי הלילה:

שארלוט - אינדיאנה 122:123
דטרויט - שיקגו 94:88
ניו יורק - בוסטון 134:138 (שתי הארכות)
טורונטו - וושינגטון 98:83
ממפיס - קליבלנד 121:132
מינסוטה - יוסטון 106:124
ניו אורלינס - פילדלפיה 117:97
סן אנטוניו - אורלנדו 97:123
יוטה - אוקלהומה סיטי 86:107
דנבר - פיניקס 98:110
פורטלנד - סקרמנטו 124:121

שחקני ניו יורק ניקס אוון פורנייה, ג'וליוס רנדל חוגגים. Sarah Stier, GettyImages
דרמה משובחת. אוון פורנייה חוגג/GettyImages, Sarah Stier

ניו יורק - בוסטון 134:138 (שתי הארכות)

ככה עשוי מותחן כהלכה: שתי קבוצות מיתולוגיות, אולם מלא במדיסון סקוור גארדן, התעלות של כוכבים והרבה סלים גדולים. זה אמור היה להיות הערב של ג'יילן בראון, שיצא מבידוד ונרשם ברגע האחרון למשחק, כדי לרשום שיא קריירה אדיר של 46 נקודות (לצד 9 ריבאונדים ו-6 אסיסטים), אבל בסופו של דבר דווקא הקבוצה של טום תיבודו חגגה באווירה המחשמלת ב-MSG.

מרכוס סמארט היה זה שכפה את ההארכה הראשונה עם שלשה שקבעה שוויון כשנותרה שנייה אחת בזמן החוקי, ותוספת הזמן הראשונה - בעיקר בחלקה האחרון - הייתה קומדיה של טעויות שבמהלכה לא נקלע סל במשך שלוש דקות. הסלטיקס התעקשו לשים את הכדור בידיים של ג'ייסון טייטום הפחות חם בהתקפות מכריעות, ובסופו של דבר אוון פורנייה ודרק רוז גרמו להם לשלם עם סלים גדולים בהארכה השנייה. ג'וליוס רנדל פתח את העונה בצורה פנטסטית עם 35 נקודות, ואוון פורנייה סייע לו עם 32 - שיא נקודות לשחקן של הניקס במשחקו הראשון בקבוצה. אצל הסלטיקס, מלבד ג'יילן בראון גם ג'ייסון טייטום סיים עם שורה סטטיסטית יפה של 20 נקודות ו-11 ריבאונדים.

דנבר - פיניקס 98:110

בסדרת חצי גמר המערב בפלייאוף האחרון, דיאנדרה אייטון נראה היה כמו השומר האידיאלי על ניקולה יוקיץ'. הלילה לפחות זה כבר לא נראה כך, וסנטר פיניקס שעסוק במחול השדים סביב הארכת חוזהו ראה את MVP העונה שעברה עושה ככל העולה על רוחו בדרך לניצחון שמאותת על הכוונות של הנאגטס העונה. ליוקיץ' היו 27 נקודות ו-13 ריבאונדים, וגם ללא ג'מאל מארי שעדיין לא חזר מהפציעה הוא קיבל סיוע מספק, עם 20 של וויל בארטון ו-15, 6 ריבאונדים ו-5 אסיסטים של מייקל פורטר ג'וניור. פיינליסטית העונה שעברה בעיקר סבלה מיום קליעה חלש של דווין בוקר (12 נקודות, 3 מ-15 מהשדה) וראתה את הנאגטס בורחים ברבע האחרון. כריס פול סיים עם 15 ו-10 אסיסטים אצל המפסידה.

שחקן דנבר נאגטס ניקולה יוקיץ' מול שחקן פיניקס סאנס דיאנדרה אייטון. רויטרס
השומר האידיאלי על יוקיץ'? אולי היה מוקדם לקבוע. אייטון מול הסרבי/רויטרס

פורטלנד - סקרמנטו 124:121

דמיאן לילארד השתכנע בקושי להישאר בבלייזרס המדשדשים, וכנראה שידע למה. גם הופעת הבכורה של צ'ונסי בילאפס על הקווים לא הביאה בשורה לקבוצה, שספגה הפסד מפתיע ונכנעה למפגן קליעה של הריסון בארנס (שיא קריירה של 36 נקודות עם 8 מ-11 מהשלוש). הקינגס היו בשליטה ברוב שלבי המשחק, לילארד העלה הילוך כהרגלו ברבע האחרון, אבל הפעם זה לא הספיק, כשהוא מוסיף גם החטאה על הבאזר. מלבד בארנס, גם דיארון פוקס היה מצוין עם 27 ו-8 אסיסטים. סי ג'יי מקולום היה הקלע הבולט בשורות הבלייזרס עם 34, לילארד הסתפק ב-20 אחוזים עם 8 מ-24 בלבד מהשדה.

ניו אורלינס - פילדלפיה 117:97

בצל הסערה סביב בן סימונס, הסיקסרס הראו שהם מסוגלים להסתדר היטב בלעדיו. אל הנעליים של סימונס נכנס בקלות טייריס מקסי, אחד המועמדים לפריצת העונה, ויחד עם ג'ואל אמביד, טוביאס ופורקאן קורקמאז שעלה חם מהספסל, הניצחון הובטח עם מחצית שנייה סוחפת כשהפליקנס נטולי זאיון וויליאמסון מרימים ידיים. אמביד ופורקמאז סיימו עם 22 כל אחד, להאריס היו 20 ו-12 ריבאונדים ולמקסי 20, 7 ריבאונדים ו-5 אסיסטים, כשמנגד 25 של ברנדון אינגרום ו-23 של ניקייל אלכסנדר ווקר לא מספיקים לניו אורלינס.

שחקני פילדלפיה סיקסרס ג'ואל אמביד, פורקאן קורקמאז. Jonathan Bachman, GettyImages
מי צריך את סימונס? פילדלפיה חוגגת/GettyImages, Jonathan Bachman

שארלוט - אינדיאנה 122:123

על הקאמבק הגדול של הלילה היו חתומים ההורנטס, ובעיקר לאמלו בול. רוקי העונה שעברה הנהיג ריצת 2:28 ברבע השלישי שהחזירה את שארלוט ממינוס 23, והמשיך כל הדרך לניצחון בכורה עם הרבה אופי, שמשכיח את ההפסד ההיסטורי ב-68 הפרש לדאלאס במשחק ההכנה האחרון לקראת פתיחת העונה. בול סיים עם 31 נקודות, 9 ריבאונדים ו-7 אסיסטים ונעזר בגורדון הייוורד שתרם 27. כמו בעונה שעברה, גם הפעם דומנטאס סאבוניס כיכב עם 33 נקודות ו-15 ריבאונדים.

דטרויט - שיקגו 94:88

הבולס סומנו כסוס שחור פוטנציאלי במזרח, אבל אם לשפוט על פי משחק פתיחת העונה עדיין יש להם עבודה רבה. הקבוצה הכי חלשה במזרח בעונה שעברה מתחה את שיקגו עד שניות הסיום, הובילה בחלקים ניכרים אבל בסופו של דבר נכנעה לזאק לאבין, שהיה מעל כולם עם 34 נקודות והיה חתום גם על קליעות העונשין המכריעות בסיום. דמאר דרוזן הוסיף 17 וניקולה ווצ'ביץ' סיים עם דאבל דאבל של 15 ו-15 ריבאונדים, בעוד הפיסטונס שהופיעו ללא הבחירה 1 בדראפט קייד קנינגהאם (סובל מפציעה), נהנו מ-24 נקודות של ג'רמי גרנט.

ממפיס - קליבלנד 121:132

ג'ה מוראנט רוצה להמשיך את קו ההתקדמות שלו העונה, והלילה זה נראה בכיוון הנכון. 37 נקודות של הגארד החתולי לצד 22 של דזמונד ביין נתנו לגריזליס את הניצחון, למרות פייט עיקש של הקאבס שהונהגו על ידי ג'ארט אלן (25) וקיבלו משחק בכורה מרשים של הבחירה השלישית בדראפט אוון מובלי (17 נקודות, 9 ריבאונדים ו-6 אסיסטים).

שחקן שארלוט הורנטס לאמלו בול חוגג. Grant Halverson, GettyImages
קאמבק גדול. לאמלו בול/GettyImages, Grant Halverson

יוטה - אוקלהומה סיטי 86:107

קבוצת העונה הרגילה הטובה בליגה אשתקד לא נתקלה בהתנגדות יוצאת דופן לעיני הקהל הביתי. רבע ראשון דומיננטי בו צמח ההפרש לדו ספרתי הראה לאן נושבת הרוח, וברבע השלישי הקבוצה של קווין סניידר כבר סגרה עניין. בוגדן בוגדנוביץ' (22 נקודות), דונובן מיטשל ורודי גובר עם 16 כל אחד (לצרפתי היו גם לא פחות מ-21 ריבאונדים) היו הבולטים בשורות יוטה, בעונת עונת טנקינג נוספת של הת'אנדר החלה עם 18 נקודות של שיי גילג'ס אלכסנדר ו-15 של דריוס בייזלי.

סן אנטוניו - אורלנדו 97:123

בשנתו ה-24 בתפקיד, גרג פופוביץ' מציג גרסה חדשה ונטולת כוכבים בסן אנטוניו, שבינתיים נראית לא רע בכלל. דווין ואסל הוביל חלוקת קלעים מאוזנת למופת עם 19, לוני ווקר הוסיף 17 ולדרק ווייט היו 16, במשחק בו ההתקפה שטפה היטב והכניעה את המג'יק בלי יותר מדי בעיות. מו במבה (18 נקודות ו-4 חסימות) וטרנס רוס (15) היו נקודות האור אצל המפסידה.

מינסוטה - יוסטון 106:124

ניצחון קליל לטימברוולבס, שרוצים לעשות צעד קדימה ולא השאירו סיכוי לקבוצה שסיימה את העונה שעברה עם המאזן הגרוע במערב. קארל אנתוני טאונס (30 נקודות ו-10 ריבאונדים) ואנתוני אדוארדס (29) הובילו בריחה לפלוס 27 כבר במחצית הראשונה, ומשם הרוקטס ויתרו. כריסטיאן ווד הוביל אותם עם 16.

שחקן יוטה ג'אז ג'ו אינגלס חוגג. Alex Goodlett, GettyImages
קלי קלות. ג'ו אינגלס/GettyImages, Alex Goodlett

במשחק הנוסף של הלילה, וושינגטון ניצחה 83:98 את טורונטו בחוץ. לידיעה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully