וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרופולוס לקראת פנאתינייקוס: "נשתמש בז'יז'יץ', הוא היה חסר"

מאמן מכבי תל אביב אישר שהסנטר חוזר לסגל וסיפר על ההפסד האחרון: "איבדנו ריכוז נגד גלבוע/גליל". יוגי פרל יערוך בכורה בפאו: "ניתחנו אותו ואנחנו יודעים מה הוא יכול לעשות"

עונת היורוליג של מכבי תל אביב תימשך מחר (חמישי, 21:05) כשהצהובים יארחו ביד אליהו את פנאתינייקוס במסגרת המחזור החמישי. מכבי מגיעה למשחק במאזן של שני ניצחונות ושני הפסדים, ואילו הירוקים ניצחו פעם אחת בלבד והפסידו שלושה משחקים נוספים.

בקבוצה לא אהבו את ההופעה של השחקנים בהפסד לגלבוע/גליל ביום ראשון, וייחסו חשיבות למשחק בגן נר רק בתחום המנטאלי. במועדון מאמינים כי השחקנים יידעו לעשות את ההפרדה ויופיעו ברמה קרובה יותר לזאת שהוצגה במשחק החוץ נגד וילרבאן ביום חמישי שעבר.

אנטה ז'יז'יץ' יחזור לסגל של יאניס ספרופולוס אחרי היעדרות של חודש בשל פציעה בשריר הירך האחורי, והמאמן צפוי להשאיר מחוץ לסגל שני שחקנים ישראלים, ככל הנראה ג'ייק כהן ועוז בלייזר.

יאניס ספרופולוס מאמן מכבי תל אביב עם אנטה ז'יז'יץ'. ברני ארדוב
מקבל אותו בחזרה. ספרופולוס עם ז'יז'יץ'/ברני ארדוב

במסיבת העיתונאים לקראת המשחק אמר המאמן יאניס ספרופולוס: "זה משחק חשוב מאוד בשבילנו, אנחנו חוזרים הביתה ואחרי הניצחון נגד וילרבאן אנחנו רוצים להמשיך עם תוצאה חיובית. אנחנו משחקים נגד קבוצה שהייתה קרובה לנצח נגד באסקוניה ותחפש ניצחון מחר. נצטרך לשחק לפי הסטנדרטים שלנו, משחק שלם בשני צידי המגרש, התקפית והגנתית".

היכולת בהפסד לגלבוע/גליל: "אנחנו יודעים למה שיחקנו ככה נגד גלבוע, יש הרבה סיבות. שיחקנו כל כך הרבה משחקים בחוץ, זה היה המשחק החמישי שלנו ב-11 ימים, גלבוע היו טריים לשחק עד הסוף והפסדנו את זה בסוף. זה לא קל, אבל אנחנו צריכים להיות יותר מרוכזים כדי לעקוב אחרי תוכנית המשחק ועשינו הרבה טעויות טקטיות, דברים שאנחנו לא עושים בדרך כלל. זה איבוד ריכוז, אנחנו צריכים ללמוד לשחק כל כך הרבה משחקים ולהיות עקביים. בשבילנו, בגלל שיש לנו הרבה שחקנים חדשים, אנחנו צריכים ללמוד איך להיות עקביים בין משחקים".

על פנאתינייקוס: "ניתחנו את השחקנים של פנאתינייקוס, ניתחנו גם את יוגי פרל ומה הוא יכול לעשות, מה הדברים הטובים שלו. הוא יהיה חלק מהמשחק שלהם, יחזיק הרבה בכדור. למרות שהוא נמצא שם כמה ימים, יהיו לו דקות על המגרש ונצטרך להיות מוכנים להתמודד איתו. נהיה חייבים לשחק הגנה טובה, אמרתי לשחקנים שזה מוביל למשחק התקפי ולקצב טוב. אם נאפשר להם לקלוע ולעשות סלים קלים, זה יוביל לבעיות. נצטרך לשמור אותם על תוצאה נמוכה".

חזרתו של אנטה ז'יז'יץ': "זה יהיה המשחק הראשון של אנטה אחרי הפציעה. הוא התאמן טוב מאוד בימים האחרונים, נשתמש בו מחר. אנחנו צריכים להכניס את אנטה לרוטציה, כי זה לא קל אחרי פציעה של חמישה שבועות להיכנס לקצב מהיר טוב, אבל הוא היה פה בעונה שעברה והוא מכיר אותי ואני מכיר אותו, הוא יודע מה אני רוצה שהוא יעשה. החיסרון שלו הוריד לנו שחקן אחד שהיה בשיטה. יש לנו הרבה שחקנים שצריכים ללמוד איך לשחק ביחד. אנחנו חסרים את הדקות שלו. הוא יבוא, ואחרי שייכנס לקצב המשחק הוא יהיה פרודוקטיבי".

שחקן פנאתינייקוס יוגי פרל. מתוך האתר הרשמי של פנאתינייקוס, אתר רשמי
יערוך בכורה נגד מכבי תל אביב. יוגי פרל/אתר רשמי, מתוך האתר הרשמי של פנאתינייקוס

מן העבר השני, פנאתינייקוס המריאה היום לישראל לקראת המשחק, כשהיא חמושה בשחקן הרכש הנוצץ יוגי פרל. פליט ה-NBA שנבחר לחמישיית הרוקיז השנייה ב-2017 ורשם עונות עם ממוצע נקודות דו ספרתי במדי דאלאס בעבר, הצטרף לפאו רק בשבוע שעבר אבל יעשה את טבילת האש שלו בהיכל, ויחפה על חסרונו של לפטריס בוכורידיס הפצוע.

היוונים מציגים סגל מתחדש ואיש חדש על הקווים, דימיטריס פריפטיס שהחליף את עודד קטש בקיץ. עד כה השיגה פאו ניצחון אחד בלבד בשלושה מחזורים, אבל היא מקווה שההצטרפות של פרל תוסיף לה כוח אש הכרחי בהתקפה ותפחית מהעול על נמניה נדוביץ', שפתח את העונה בעצלתיים.

"הוא בהחלט יעזור לנו בשני צידי המגרש. הניסיון שלו יכול לתרום המון", אמר הגארד קנדריק פרי על פרל לפני ההמראה לישראל. "הכי חשוב שנכניס אותו לעניינים במהירות, שנלמד אותו את השיטה ונגרום לו להרגיש בנוח".

עוד בוואלה!

איום סרק? מכבי תל אביב תפסיד מיליונים אם תעזוב את היורוליג

לכתבה המלאה
נמניה נדוביץ' שחקן פנאתינייקוס מול אלייז'ה בריאנט שחקן מכבי תל אביב. דני מרון
זכרונות טובים מההיכל. נמניה נדוביץ' מול מכבי תל אביב אשתקד/דני מרון

פריפטיס רואה בפאו אנדרוג מובהק לקראת המשחק. "מכבי תל אביב נמצאת בשלב שהיא חייבת לנצח, במיוחד במשחקי הבית. הסגל שלה הרבה יותר מנוסה מהסגל שלנו, ויש לה יתרון גם באיזור הצבע, עם ג'יילן ריינולדס, מתיאס לסור ואנטה ז'יז'יץ' שאולי ישחק", הסביר. "מצד שני, אנחנו לא רוצים להשתמש בתירוצים. אנחנו חייבים להראות שיפור מיידי ולהתחיל לנצח גם בעצמנו, אבל מחר תהיה משימה קשה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully