וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאמן וושינגטון מנסה להרגיע את אבדיה: "הוא קשה מדי עם עצמו"

אנסלד ג'וניור במסר לישראלי לפני פתיחת העונה: "מרוב רצון, לפעמים הוא הולך לאיבוד. הוא קצת מתוסכל לאחרונה". כתבי וושינגטון אופטימיים: "סוף סוף נזכה לראות את וושינגטון משחקת על היתרונות שלו"

אחרי עונת רוקי הפכפכה שנקטעה בשל פציעה מצערת, דני אבדיה יתחיל הלילה (בין רביעי לחמישי, 2:30) את השנה השנייה שלו ב-NBA בפוזיציה שונה, עם הרבה פרצופים חדשים בקבוצה, הרבה פורוורדים שיילחמו איתו על דקות, והרבה ציפיות מהמאמן החדש ווס אנסלד ג'וניור, שכבר מזהה כמה נקודות לשיפור אצלו.

"יש ימים שאתה מרגיש שיש לו את זה - הוא מחובר, הוא אגרסיבי, הוא משדר את מה שאני רוצה ממנו, אבל יש ימים שהוא נראה קצת אבוד", סיפר אנסלד ג'וניור אתמול במסיבת העיתונאים לקראת משחק פתיחת העונה של הוויזארדס בחוץ מול טורונטו. "אני חושב שזה חלק מתהליך ההתבגרות שהרבה שחקנים צעירים עוברים. הוא צריך להישאר ברגע. לפעמים הוא כל כך אובססיבי למה שלדעתו יכול להפוך למסירה רעה, שזה משפיע על הזריקה הבאה שלו, על המהלך הבא. הוא צריך ללמוד לעשות ריסט מהר יותר. אם יש בעיה, תפתור אותה ותמשיך הלאה".

דני אבדיה, וושינגטון וויזארדס. G Fiume, GettyImages
אובר מוטיבציה? אבדיה/GettyImages, G Fiume

אנסלד ג'וניור מבטיח ש"יהיה לדני תפקיד גדול יותר ביחס לעונה שעברה" ומצהיר ש"אני רוצה לראות אותו משחק בדקות האחרונות של משחקים", אבל מצד שני מבהיר: "הוא עדיין לא שם. הוא צריך לעבור את כל השלבים, ולהרוויח את הדקות שלו. הוא בדרך לעשות את זה, אבל אני רוצה לראות אותו קצת יוצא מהקופסה. הוא הגיע לכאן בתור פליימייקר, בתור שחקן התקפה טוב, אבל בעונה שעברה לא הייתה לו הזדמנות להראות את זה. אני רוצה לראות אותו עוזר לנו יותר. יש לנו הרבה קלעים, הריווח טוב יותר, ויש לו יותר הזדמנויות לחדור לסל ולייצר מהלכים לעצמו ולאחרים. אני מסתכל עליו באימונים ורואה שהוא מסוגל לזה. הוא קצת מתוסכל לאחרונה כי הזריקות לא כל כך נכנסות לו, אבל זה בסדר, כי הוא לוקח זריקות טובות ורוב הזמן קורא את המשחק כמו שצריך. יש לנו הרבה ביטחון בדני, ואני רוצה שיהיה לו את אותו ביטחון בעצמו".

המאמן הוסיף: "עם הריווח שאנחנו מנסים לייצר, ייפתחו לו אפשרויות בהתקפה. הוא יקבל את הצ'אנס לשחק קצת פיק אנד רול, אבל בשורה התחתונה הוא חייב לשחק עם יותר ביטחון. הוא בחור קשוח, אבל שם על עצמו יותר לחץ ממה שהוא צריך. הוא קשה עם עצמו מדי לפעמים, וזה נובע מהאופי התחרותי שלו. הוא רוצה להיות ממש טוב, אבל צריך לדעת איך לתעל את זה לטובתו ולא לרעתו. הוא עבד קשה בקיץ, ובשלב הזה הוא עדיין משלים פערים, אבל אני אופטימי לגביו ואין לי מילה אחת רעה לומר על ההשקעה שלו. הוא נשאר לעבוד אחרי האימונים, הוא שואל את החבר'ה הוותיקים שאלות, זה חשוב לו מאוד. יש לו אופי מרשים, הוא רק צריך לבטוח בעצמו".

מאמן וושינגטון וויזארדס ווס אנסלד ג'וניור. G Fiume, GettyImages
מצפה מדני ליותר. ווס אנסלד ג'וניור/GettyImages, G Fiume

בפודקאסט Locked On Wizards התייחסו להחלטה של וושינגטון לממש את האופציה להשאיר את אבדיה לעונה שלישית בקבוצה. "זאת הייתה החלטה קלה", הסבירו. "זאת שנה גדולה מבחינתו, הוא צריך להתפתח, צריך להשתמש בו נכון. סקוט ברוקס לא נתן לדני את התנאים להצליח. הוא צריך להיות מוביל כדור ראשי או משני כדי להצליח, ואני חושב שחילופי המאמנים יעזרו לו. סוף סוף נזכה לראות את וושינגטון משחקת על היתרונות שלו. זה יעזור לקבל חוזה גדול חדש כשיגיע הזמן שלו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully