וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגלידיס ייפגש עם ואן לוון והשחקנים כדי לפענח את פתיחת העונה הרעה

19.10.2021 / 14:18

נציגו של גולדהאר ייצא עם מכבי תל אביב לפינלנד למשחק מול הלסינקי ביום חמישי (17:30, ספורט1) וינסה לרדת לשורש הבעיות בקבוצה, לפני שתתקבל החלטה על שינוי דרמטי בעמדת המאמן. אבי ריקן ימשיך להיעדר בשל פציעה. גלזר לפני ההמראה: "עברנו יומיים לא פשוטים"

תקציר: מכבי נתניה - מכבי תל אביב 2:4/ספורט 1

במכבי תל אביב קיימו הבוקר (שלישי) אימון בקרית שלום ובסיומו יצאו לנתב"ג כדי לטוס לפינלנד למשחק מול הלסינקי במסגרת הקונפרנס ליג שייערך ביום חמישי (17:30, ספורט1). מי שמצטרף הפעם לנסיעה הוא ג'ק אנגלידיס, נציגו של מיטש גולדהאר, ששהה בימים האחרונים בקפריסין בענייני משפחה והחליט מראש וללא קשר להפסד למכבי נתניה, כך על פי גורמים במכבי תל אביב, לנחות בארץ אחרי זמן ארוך בו נפקד מישראל.

אנגלידיס ירצה לבחון מקרוב את הלך הרוח במועדון ויעשה זאת תוך כדי הנסיעה לפינלנד. עדיין לא ידוע אם ישוב עם הקבוצה לארץ ביום שישי וימשיך את ביקורו. כך או אחרת על פי דפוסי העבר, נציג הבעלים שהיה בזמנו חלק בלתי נפרד מהקבוצה ומניהולה כשחי בישראל ושימש כאיש הניהול המרכזי במועדון, צפוי לקיים פגישות גם עם המאמן פטריק ואן לוון וגם עם השחקנים הבכירים בקבוצה ובראשם הקפטן שרן ייני. אנגלידיס גם ישמע את ברק יצחקי אותו הכיר היטב בימים שהאחרון היה שחקן הקבוצה.

ג'ק אנגלידיס, מכבי תל אביב. דני מרון
ינסה להיכנס לעומק העניינים במכבי תל אביב. אנגלידיס/דני מרון

אנגלידיס ירצה ודאי לרדת לשורש הבעיות במכבי תל אביב ולנסות להבין מה הוביל לפתיחת עונה כל כך רעה. אוהדי הקבוצה סימנו את פטריק ואן לוון כבעיה המרכזית והדברים הגיעו לאוזניים בקנדה, אבל לפני שמתקבלת החלטה על שינוי דרמטי בעמדה שעל הקווים, עדיין רוצים בטורונטו לבחון את הדברים מהיסוד.

במכבי תל אביב מצפים שעצם הגעתו של היווני לישראל וצירופו למסע לפינלנד יולידו שינוי מסוים, לפחות רגעי, שישפיע כבר על המשחק מחרתיים. לקבוצה יש ארבע נקודות משני משחקים בבית וניצחון בהלסינקי יכול לסלול דרך בטוחה לאחד משני המקומות הראשונים. במשחק צפוי מזג אוויר חורפי והוא ייערך על משטח סינטטי, אשר פחות אהוב על השחקנים. אבי ריקן ימשיך להיעדר בשל פציעה.

עוד בוואלה!

איתות מגולדהאר: אנגלידיס ייצא עם מכבי תל אביב לפינלנד

לכתבה המלאה

לפני ההמראה אמר דן גלזר לאתר הרשמי של המועדון: "היו יום-יומיים לא פשוטים, היינו מבואסים מאוד, מתוסכלים. לא פשוט לנו המצב ואנחנו עובדים הכי קשה שאפשר כדי לשנות את זה. אנחנו מאמינים בעצמנו וטוב שיש משחק די קרוב למשחק שהיה בשבת כדי לצאת מההרגשה המבאסת, בתקווה שנחזור לשמוח".

"זה משחק חשוב מאוד", המשיך גלזר. "אנחנו רוצים להגיע כמה שיותר רחוק באירופה, פתחנו את שלב הבתים בצורה טובה ובעזרת השם נצא ונעשה תוצאה טובה, נחזור לארץ ואז נתמקד בליגה". על משטח הדשא הסינתטי ומזג האוויר החורפי יחסית בו תיתקל הקבוצה בפינלנד הוסיף: "אנחנו מודעים לזה, אלה תנאים שאנחנו לא רגילים אליהם אבל נעשה את המיטב. עבדנו קשה על כל האספקטים הטקטיים שלהם, אנחנו באים מוכנים ובעזרת השם נעשה את העבודה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully