וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איתות מגולדהאר: אנגלידיס ייצא עם מכבי תל אביב לפינלנד

18.10.2021 / 10:42

הבעלים מביע אמון בוואן לוון, אך נציגו יטוס עם הצהובים למשחק בהלסינקי (חמישי, 17:30 בספורט1) בתקווה להרים את הדריכות. השחקנים קיבלו מסר: תפסיקו להתחבא מאחורי המאמן. ויש גם סיבה לאופטימיות

במכבי תל אביב החליטו לשים בצד את ההפסד למכבי נתניה שלשום ולהתרכז רק במשחק מול הלסינקי ביום חמישי (17:30, ספורט 1) במסגרת הקונפרנס ליג. היום תקיים הקבוצה אימון נוסף בקרית שלום ואחרי אימון הבוקר מחר, השחקנים יגיעו לנתב"ג כדי לטוס לפינלנד.

בשעות אחר הצהריים נציג הבעלים ג'ק אנגלידיס יגיע לישראל ויצטרף לנסיעת מכבי תל אביב לפינלנד. אנגלידיס נחת בקפריסין לפני מספר ימים למטרות אישיות, וימשיך לארץ אחרי שנעדר מישראל במשך קרוב לשנתיים. הגעתו אינה קשורה למצב של מכבי תל אביב או לעתידו של פטריק ואן לוון. במועדון מרוצים מהגעת אנגלידיס, שישהה עם הקבוצה בימים הקרובים וילמד מקרוב פרטים נוספים אותם הוא יחלוק עם הבעלים מיטש גולדהאר. בקבוצה מקווים כי השהייה של נציג הבעלים בקרבת הקבוצה תסייע ותרים את הדריכות לקראת המשחק נגד הלסינקי.

ואן לוון זוכה בשלב הזה לאמון מגולדהאר, שמצפה לראות בקרוב מאוד קבוצה יותר חזקה, בריאה וגורפת נקודות. ההולנדי העביר אתמול את אימון הבוקר ושוחח עוד קודם עם השחקנים. במכבי תל אביב מקווים שהקבוצה תיראה יותר טוב בקרוב ומאוד רוצים לנצח בהלסינקי ביום חמישי. לצוות המקצועי נמסר כי כל השבוע הזה הוא בסימן פוקוס באירופה וכי מצופה מהם למצוא את הפתרונות לשיפור משחק הקבוצה.

מאמן מכבי תל אביב פטריק ואן לוון. ברני ארדוב
תפסיקו להסתתר מאחוריו. ואן לוון/ברני ארדוב

במכבי תל אביב דיברו אתמול על כך שהקבוצה ניצחה העונה את מכבי חיפה והזכירו שהמחצית הראשונה שלשום היתה מהטובות תחת ואן לוון. גם העובדה שמכבי חיפה רק עם 3 נקודות יותר, מייצרת רוגע מסוים בקרית שלום כדי לנסות ולהחזיר את מכבי תל אביב למסלול ההצלחה.

במועדון מצפים מהשחקנים לקחת אחריות דווקא עכשיו, להרים את היכולת האישית ולא להתחבא מאחורי ואן לוון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully