וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אייטון לא חתם על הארכת חוזה בפיניקס, בראדלי חזר ללייקרס

עודכן לאחרונה: 19.10.2021 / 9:23

הסנטר לא הגיע להבנות עם הסאנס, שהאריכו חוזים לברידג'ס ושאמט. הגארד ששוחרר מגולדן סטייט ישלים את הסגל של הלייקרס, ברוגדון נשאר באינדיאנה

רגע לפני שעונת ה-NBA החדשה יוצאת לדרך הלילה (בין שלישי לרביעי), הקבוצות סגרו באופן סופי את הסגלים לעונה הקרובה וחלקן אף האריכו חוזה לכמה כישרונות צעירים. עם זאת, החדשות הגדולות הגיעו דווקא ממי שחוזהו לא הוארך, סנטר פיניקס סאנס דיאנדרה אייטון.

בוגרי דראפט 2018 היו יכולים לחתם עד הלילה על הארכות חוזה שייכנסו לתוקף בקיץ הבא, אך דווקא השחקן שנבחר ראשון באותו דראפט יסיים את העונה כשחקן חופשי מוגבל לאחר שלא הצליח להגיע להבנות עם אלופת המערב. אייטון ציפה לקבל חוזה מקסימום לחמש שנים, בדומה ללוקה דונצ'יץ', טריי יאנג ושיי גילג'וס אלכסנדר שחתמו בקיץ האחרון על עסקאות ענק, אך הצעה כזו לא הגיעה. בינתיים, הסנטר ראה את חברו לקבוצה מיקאל ברידג'ס חותם על חוזה לארבע שנים במהלכן ירוויח 90 מיליון דולר.

עוד ברחבי הליגה, לוס אנג'לס לייקרס השלימה את הסגל עם צירופו של הגארד הוותיק אייברי בראדלי. הגארד שוחרר לאחרונה מגולדן סטייט בהחלטה שהותירה את סטף קרי ודריימונד גרין מתוסכלים, והלייקרס ניצלו זאת כדי להוסיף עוד שחקן מנוסה לסגל. עבור בראדלי מדובר בקדנציה שנייה בקבוצה, כאשר הפעם הקודמת הייתה בעונת 2019/20 שהסתיימה באליפות של הלייקרס בבועה, אליה בראדלי כלל לא הגיע מסיבות אישיות.

עוד בוואלה!

עם מכנס ארוך ופלאפון בכיס: האימון ההזוי של סימונס בפילדלפיה

לכתבה המלאה

שחקן מסקרן נוסף שחתם על הארכת חוזה הוא מלקולם ברוגדון מאינדיאנה פייסרס. שמו של ברוגדון עלה בהקשר של טרייד שהקבוצה עשויה לעשות כדי להנחית את בן סימונס מפילדפיה, אך כעת זה ירד מפרק. השחקן בן ה-28 יקבל 45 מיליון דולר במסגרת הארכת החוזה, כאשר בארבע העונות הקרובות הוא ירוויח בסך הכל 89.3 מיליון דולר.

הארכות חוזה נוספות

* דניאל גאפורד, וושינגטון וויזארדס - 40.2 מיליון דולר לשלוש שנים
* קוון הרטר, אטלנטה הוקס - 65 מיליון דולר לארבע שנים
* לנדרי שאמט, פיניקס סאנס - 43 מיליון דולר לארבע שנים
* גרייסון אלן, מילווקי באקס - 20 מיליון דולר לשנתיים
* ג'ארן ג'קסון ג'וניור, ממפיס גריזליס - 105 מיליון דולר לארבע שנים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully