וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עם מכנס ארוך ופלאפון בכיס: האימון ההזוי של סימונס בפילדלפיה

עודכן לאחרונה: 19.10.2021 / 7:14

הגארד האוסטרלי שעדיין רוצה לעזוב את הסיקסרס, תועד כשהוא מתאמן בחוסר חשק מופגן, דוק ריברס: "לא יודע אם ישחק בניו אורלינס"

דני אבדיה מדבר אחרי החזרה מהפציעה/מתוך הטוויטר של וושינגטון וויזארדס

האם בן סימונס ישחק גם העונה בפילדלפיה? עדיין לא ברור, אבל מה שבטוח זה שהגארד האוסטרלי עושה ככל שביכולתו כדי לעזוב את הקבוצה. סימן נוסף לכך חשף העיתונאי מארק סטיין ששיתף סרטון שבו נראה סימונס כשהוא מגיע לאימון הקבוצה אתמול עם מכנס ארוך ופלאפון בולט בתוך הכיס שלו.

הזוי: סימונס מתאמן עם פלאפון בכיסו

בן סימונס שחקן פילדלפיה סיקסרס. Kevin C. Cox, GettyImages
עדיין לא ויתר על האפשרות לעזוב בטרייד. בן סימונס/GettyImages, Kevin C. Cox

פילדלפיה תפתח את עונת ה-NBA שלה כבר בלילה שבין רביעי לחמישי כשתתארח אצל ניו אורלינס, אלא שהמאמן שלה דוק ריברס עדיין לא יודע אם סימונס האפאטי ייקח חלק במשחק הזה. "נצטרך לחכות ולראות", אמר ריברס, "הוא לומד את הצוות החדש, התנאים והקצב. אנחנו ביחד שלושה שבועות ומתרגלים לקצב. ככל שהוא יעשה יותר, יש לו יותר סיכוי לשחק".

סימונס, שלקח חלק גם באימון של יום ראשון, עזב את הפרקט מיד אחרי שהוא הסתיים וסירב להופיע בפני התקשורת. בקבוצה אמרו שסימונס ידבר עם התקשורת ביום שלישי לפני שהיא תצא למשחק נגד ניו אורלינס. כשנשאל על הכימיה סביב הקבוצה, ריברס טען שהוא די מרוצה: "הכימיה גדלה, אני לא מודאג עכשיו. זה לוקח זמן".

כזכור, האוסטרלי לא לקח חלק באימוני הקבוצה בשבועיים הראשונים, בתקווה שהוא יצליח לכפות טרייד ולמצוא קבוצה חדשה. אלא שביום שני שעבר הוא חזר לקבוצה וגם שיחק במשחק הכנה נגד ברוקלין. אחרי המשחק נגד ניו אורלינס, הקבוצה תחזור הבייתה למשחק גדול נגד ברוקלין. האם סימונס יהיה חלק ממנו? עדיין לא ברור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully