וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לקארים בנזמה נמאס, הוא רק רוצה להשאיר את הפרשה מאחוריו"

בין המשחק מול שחטאר לקלאסיקו, ייפתח בצרפת משפטו של חלוץ ריאל מדריד בפרשת קלטת הסקס והסחיטה של ולבואנה. יועצו: "הוא לא קשור למקרה"

בין משחק ליגת האלופות מול שחטאר דונייצק הערב (שלישי) לקלאסיקו מול ברצלונה ביום ראשון, ייפתח ברביעי המשפט של קארים בנזמה בפרשת קלטת הסקס שהתפוצצה לפני כשש שנים. החלוץ מואשם יחד עם ארבעה אנשים נוספים בסחיטתו של מתיו ולבואנה, אז חברו לנבחרת, והמשפט מתחיל דווקא בתקופה הטובה ביותר של בנזמה בקריירה, אחרי הקאמבק והתואר הראשון שלו עם צרפת ובעיצומו של קמפיין הקורא להעניק לו את הכדור הזהב.

קארים ג'אזירי, סוכן השחקנים שמלווה את בנזמה עוד מימיו כנער בליון, התראיין אמש ל-RMC והבהיר: "ולבואנה אולי מתכנן להגיע לבית המשפט, אבל זה לא המקרה של קארים. לו יש עבודה. הוא משחק בליגת האלופות ואחר כך צריך להתכונן לקלאסיקו. זה רק אחד המשחקים החשובים בעולם".

עוד אמר ג'אזירי: "המקרה הזו מאחוריו, לקארים נמאס להתעסק בזה. גם במקרה של זאהיה (פרשת המין בה היה מעורב בעבר בנזמה יחד עם פרנק ריברי) גררו אותו חמש שנים בתוך הבוץ עד שלתובע נמאס והוא שאל מה הקשר של בנזמה החף מפשע למקרה הזה. אתם תראו, זה יהיה אותו דבר".

ג'אזירי גם שלח מסר לוולבואנה ואמר: "הוא חייב להעמיד את הדברים על דיוקם ולספר מה היה בשיחה עם קארים שרק הזהיר אותו. מה שקושר את קארים לפרשה זו השיחה עם השכן שלו קארים זנאטי, שיחה שערכו אותה אחרת במשטרה ובתקשורת. אנשים לא מבינים שלשכנים, חברי ילדות, יש שפה מיוחדת ביניהם".

שחקני נבחרת צרפת, בלס מטוידי, מתיו ולבואנה, קארים בנזמה. רויטרס
לא ייפגשו בבית המשפט. קארים בנזמה עם מתיו ולבואנה/רויטרס

מהי פרשת הסחיטה? ב-4 בנובמבר 2015, קארים בנזמה נעצר על ידי משטרת ורסאי בחשד למעורבות בסחיטת מתיו ולבואנה, חברו לסגל נבחרת צרפת. על פי החשד, החלוץ שימש כאיש קשר ומתווך מצד הסוחטים, אקסל אניו ומוסטפה זואווי, שנודעו כשניים שמלווים באופן קבוע את שחקני מארסיי וניצלו זאת במקרה של ולבואנה, כאשר החליפו לו מכשיר סלולרי בתקופה ששיחק בסטאד ולודורום וכך השיגו לידיהם חומרים אישיים.

ולבואנה פנה כמה חודשים לפני כן למשטרה בטענה כי אנשים המחזיקים כביכול בסרטון סקס בהשתתפותו, דורשים סכום כסף בתמורה לאי הפצתה ברבים. ג'יבריל סיסה, קורבן קודם של אותה קנוניה (שילם 15 אלף יורו ב-2008) ומי שסירב לשמש כמתווך, היה הנחקר הראשון ובאמצעותו עלה השם של קארים זנאטי, פושע קטן המוכר לא רק למשטרה, אלא גם לאנשי הכדורגל בליון. רק בזכות היותו חבר ילדות של בנזמה.

בתחילת הפרשה טרח ולבואנה להגן על בנזמה פומבית והסביר כי החלוץ פעל כחבר ובסך הכול ניסה לעזור. אלא שככל שהפרשה הסתעפה, ובמיוחד אחרי שנחפשו הקלטות השיחות בין בנזמה לזנאטי, במהלכן לגלג חלוץ ריאל מדריד על חברו לנבחרת וגם כינה אותו "הומו", העמדה של ולבואנה השתנתה והוא הצהיר בין היתר: "את מה שבנזמה עשה, לא הייתי עושה אפילו לאויב הכי גדול שלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully