וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארסנל חילצה 2:2 מקריסטל פאלאס משער של לקאזט בדקה ה-95

פטריק ויירה, אחד הסמלים הגדולים של התותחנים, ראה את בנטקה (50) ואדואר (73) מוחקים יתרון משער של אובמיאנג (8) וכמעט חגג את ניצחונו השני העונה, אבל הצרפתי שעלה מהספסל איזן עמוק בתוספת הזמן

צפו בתקציר ה-2:2 הדרמטי בין ארסנל לקריסטל פאלאס

תקציר: ארסנל - קריסטל פאלאס 2:2/ספורט1

ארסנל סופרת כבר ארבעה משחקי בית רצופים מבלי שהיא מצליחה לנצח את קריסטל פאלאס, אבל הערב (שני) מיקל ארטטה והתותחנים בוודאי חשים הקלה. ארסנל כבר איבדה יתרון משער מוקדם של פייר אמריק אובמיאנג ונראה הייתה שהיא נכנעת למי שהיה אחד הסמלים הגדולים במשך קרוב לעשור וזכה איתה בשלוש אליפויות ובארבעה גביעים - פטריק ויירה שהיה במרחק שניות מניצחונו השני העונה, פעם נוספת בדרבי לונדוני - אבל אלכסנדר לקאזט איזן ברגע האחרון וקבע 2:2 דרמטי באצטדיון האמירויות.

פטריק ויירה, מאמן קריסטל פאלאס. Sebastian Frej, GettyImages
כבר ראה את קבוצתו חולפת על פני ארסנל בטבלה. ויירה/GettyImages, Sebastian Frej

הניצחון היחיד של קריסטל פאלאס העונה היה על יריבתה המושבעת של ארסנל, ב-0:3 המוחץ על טוטנהאם, אבל היום באצטדיון האמירויות - על אף שנאלצה להסתדר ללא הכוכב הכי גדול שלה, ווילפריד זאהה שלא חש בטוב ונותר מחוץ לסגל - היא לא נבהלה מהשער המהיר שספגה כבר בדקה השמינית והפכה את התוצאה הודות לשערים של כריסטיאן בנטקה בדקה ה-50 ואודסון אדואר שבדקה ה-73 ירה כדור אדיר למשקוף ופנימה, אבל שניות ספורות לפני שריקת הסיום התנפץ חלומה לשוב עם ניצחון יוקרתי.

אלכסנדר לקאזט שחקן ארסנל. רויטרס
הציל את ארטטה. לקאזט/רויטרס

התותחנים הפעילו לחץ כבד לקראת הסיום וקירן טירני נעץ כדור אדיר במשקוף, גם ניסיונות של ניקולא פפה ואלכסנדר לקאזט שעלה מהספסל נבלמו, אבל ברגע האחרון ערבובייה ברחבה אחרי כדור קרן הסתיימה בבעיטה של הבלם בנג'מין וייט, הכדור פגע בגבריאל מרטינלי, הסתובב ברחבה ובסופו של דבר הגיע היישר לרגליו של לקאזט שמקרוב קבע 2:2 דרמטי במיוחד במשחק נעילת המחזור השמיני בפרמיירליג.

ארטטה עדיין נותר עם שלושה ניצחונות בלבד העונה, במקום ה-12 כשבמאזן קבוצתו 11 נקודות בלבד, אבל הוא לפחות מנע מווירה והעיטים לחלוף על פניו בטבלה ולחגוג על חשבונו. ויירה וקריסטל פאלאס עם ניצחון אחד בלבד העונה, עם 8 נקודות במקום ה-14.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully