וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עידן ורד ספג נאצות ש"לא שמעתי בחיים", ובסיום "התפרק מאושר"

19.10.2021 / 8:50

החגיגה ארוכה על הדשא, הניצחון הטקטי של קלינגר, ההתרגשות של שלומי אזולאי ומעל כולם מסמר הערב עידן ורד, שספג קללות מאוהדי בית"ר ובסיום חגג כמו שלא ציפה. הערב הגדול של הפועל תל אביב

תקציר ניצחונה של הפועל תל אביב על בית"ר ירושלים

תקציר: הפועל תל אביב - בית"ר ירושלים 0:1/ספורט1

1. בהפועל תל אביב חיכו הרבה זמן לנצח משחק גדול ולהתפרק בחגיגות שאחרי. 12 אלף אוהדים דחפו אתמול (שני) את הקבוצה, ובסיום חלקם הגדול נשארו דקות רבות כדי לחגוג עם השחקנים את ה-0:1 המתוק על בית"ר ירושלים. המון מתח היה אצל האדומים השבוע, המשמעות של המשחק הייתה ברורה, אך ניר קלינגר התמקד בעיקר במקצועי ולא במנטאלי. הוא זיהה את הנקודות תורפה של בית"ר ותקף שם, בית"ר לא הצליחה להגיב ומנגד הייתה חשופה וקל היה לאדומים להגיע למצבים.

קלינגר סימן שני שחקנים בבית"ר - אביאל זרגרי, שפתח למרות שלא שיחק שלושה חודשים ואינו בכושר, והבלם דוד חוג'ה, שנראה שבשלב הזה חולצת ההרכב בבית"ר גדולה עליו. האדומים לחצו את השניים לאורך דקות רבות ובחלק הקדמי ניסו להגיע ליתרון מספרי באגפים.

"ניצחנו טקטית", אמרו אתמול בהפועל, "עשינו לחץ והם לא ציפו לרמת אנרגיות שלנו. המגינים יצאו בלי הפסקה, הבלמים היו מצויינים, עידן ורד נתן את המשחק הטוב ביותר שלו באדום, שלומי אזולאי חיכה כל כך לשער הזה, הרבה דברים טובים התחברו היום, זה היה עוול אם לא היינו מנצחים".

שחקני הפועל תל אביב חוגגים. אריאל שלום
כבר הרבה זמן חיכו לחגיגה כזאת. שחקני הפועל תל אביב/אריאל שלום
שחקני הפועל תל אביב חוגגים. אריאל שלום
לא ירדו מהדשא דקות ארוכות. אין מתוק מזה/אריאל שלום

2. עידן ורד היה מסמר הערב. הוא נכנס למגרש כשעה לפני לחוות את האווירה וספג מטח של קללות מאוהדי בית"ר, מטח שנמשך במהלך המשחק. ורד ניסה לנתק את עצמו, להתרכז בכדורגל וניצחון ובסופו של דבר זה הצליח לו. לאנשי המועדון אמר בסיום: "קיללו אותי קללות קשות ונאצות שלא שמעתי בחיים שלי. לא תיכננתי לחגוג ככה, אבל עם מה שעברתי הכל היה כל כך אמוציונלי שבסיום התפרקתי ורק רציתי לשמוח". במועדון ציינו את דן איינבינדר, בן ביטון, פארליי רוסה ואת שלישיית הבלמים ודיברו כל כך שכמעט כולם ידעו להתעלות אתמול. שחקנים הוסיפו בסיום: "ראינו שבית"ר פגיעה וניצלנו את זה, רצינו הרבה יותר, איזה כיף לנצח באווירה כזאת".

המאמן ניר קלינגר החמיא לקשר בסיום, כאשר גם במשחקים פחות טובים של ורד הדגישו בהפועל תל אביב שברמת עבודה הוא מספר 1 בנתונים ברוב המשחקים. ועדיין, ורד רוצה את הגולים והבישולים, הוא יודע שיש לזה משמעות וזה משפיע על הקריירה. הוא קרוב מאוד לשער כמעט בכל משחק של הפועל, אך בסופו של דבר הוא עדיין לא כבש העונה וזה משהו שלא נותן לו שקט.

אדי גוטליב, עידן ורד, דן איינבינדר שחקני הפועל תל אביב. אריאל שלום
אמר לאנשי המועדון: "לא תכננתי לחגוג ככה, אבל עם מה שעברתי הכל היה כל כך אמוציונלי שבסיום התפרקתי". ורד/אריאל שלום

3. שלומי אזולאי החלוץ אמר בסיום: "באווירה כזאת רק רוצים לשחק, לא משנה אם אתה פותח או עולה מהספסל. היינו יותר טובים לאורך המשחק והגיע לנו הניצחון. לא התרגשתי מהאווירה שהתחממה, הייתי שתי קדנציות בבית"ר ועכשיו אני בשנייה בהפועל תל אביב, לא חושב יותר מדי קדימה, חושב על המשחק הבא".

4. אבל יש גם אכזבה להנהלה: הקבוצה תעמוד לדין וצפויה לקנס כספי גבוה, שכן זאת לא הפעם הראשונה העונה שהיא מואשמת בהשלכת חפצים. עד עתה העונה הפועל תל אביב הורשעה כבר 5 פעמים בהתפרעות אוהדים.

תובע ההתאחדות החליט להעמיד לדין את האדומים בגין התפרעות אוהדים בנסיבות מחמירות ופגיעה על ידי אוהדים. המועדון הגיב לאירועים ואמר כי הוא "מגנה בכל תוקף את התנהגותם של זורקי החפצים והמתפרעים. חבל מאוד שקבוצה כל כך קטנה ומינורית, באופן שיטתי, מכתימה ציבור שלם של אוהדים מסורים וטובים, שבאים ליהנות מחוויית כדורגל".

"כמועדון, נפעל בכל האמצעים העומדים לרשותנו בכדי למגר את התופעה, לרבות שלילת מנויים, הרחקות לצמיתות ואף תביעות אזרחיות שיוגשו כנגד האוהדים. אנשי האבטחה תפסו מספר אוהדים שהשליכו חפצים והסנקציות הנ"ל יופעלו נגדם. אנו מצפים מגורמי האכיפה לשיתוף פעולה במאבק ולמצות את הדין עם אותם פורעי חוק".

במחזור ה-7 בליגת העל תצא הפועל תל אביב למשחק חוץ מול הפועל חדרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully