וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ונציה הפתיעה את פיורנטינה, דור פרץ לא שותף

מתיאה אראמו נתן לעולה החדשה 0:1 יקר עם שער בדקה ה-36, סוטיל הותיר את המפסידה בעשרה שחקנים. הישראלי רשם משחק שלישי ברציפות על הספסל, קבוצתו עלתה ארבעה מקומות בטבלה

המחזור השמיני בליגה האיטלקית הושלם הערב (שני) עם הפתעה לא קטנה, כאשר ונציה של דור פרץ, שלא שותף, הפתיעה 0:1 את פיורנטינה.

ונציה אמנם יצאה לפגרת הנבחרות עם שתי תוצאות תיקו רצופות, אך היא חיפשה ניצחון ראשון מזה כחמישה שבועות. מנגד הגיעה פיורנטינה שאמנם הפסידה כבר שלוש פעמים העונה, אך זה קרה מול קבוצות חזקות בדמות רומא, אינטר ונאפולי. נגד קבוצות ממרכז הטבלה ומטה כמו ונציה, הוויולה לא מעדה עד הערב.

השער היחיד בהתמודדות הגיע בדקה ה-36, כאשר ג'יאנלוקה בוסיו מצא את תומאס הנרי ברחבה. החלוץ העביר מסירת רוחב למתיאה אראמו, לו נותרה המשימה הפשוטה לגלגל את הכדור לרשת החשופה. האורחת המתוסכלת אף נותרה בעשרה שחקנים כאשר ריקרדו סוטיל ספג כרטיס צהוב שני בדקה ה-77, וזה עוד יותר הקשה על הקבוצה של וינצ'נזו איטליאנו לחזור למשחק.

מתיאה אראמו, שחקן ונציה. Maurizio Lagana, GettyImages
ניצחון מפתיע לוונציה. מתיאה אראמו/GettyImages, Maurizio Lagana

בגזרת הליגיונרים, דור פרץ רושם כבר משחק ליגה שלישי ללא דקת משחק, ובינתיים ראה איך קבוצתו קופצת מהמקום ה-19 ל-15 וחולפת בין היתר על פני ספציה של הנציג הישראלי השני בליגה האיטלקית, סוף פודגוראנו.

עוד בוואלה!

"הייתי שמחה שניפגש במקום בו איש לא מכיר אותך": סערת איקרדי-נארה

לכתבה המלאה

תוצאות המחזור השמיני באיטליה

ספציה - סלרניטנה 1:2
לאציו - אינטר 1:3
מילאן - ורונה 2:3
קליארי - סמפדוריה 1:3
אמפולי- אטאלנטה 4:1
גנואה - ססואולו 2:2
אודינזה - בולוניה 1:1
נאפולי - טורינו 0:1
יובנטוס - רומא 0:1

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully