וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתאוסיניו: "מתמודד עם דיכאון, אנצח אותו ואגלה את הטעם בחיים"

הקשר הברזילאי שמושאל מבית"ר ירושלים למ.ס. אשדוד חשף בפוסט אמיץ: "יש לי עצב גדול בלב, אבל זה עניין של זמן עד שאוכל לראות שלא כולם מסרבים להושיט יד"

הקשר הברזילאי מתאוסיניו לא חווה תקופה קלה מאז נרכש על ידי בית"ר ירושלים. הוא נחת בישראל בספטמבר 2020 וחתם לחמש שנים בבירה, אולם בעקבות פציעה לא עמד לרשות הקבוצה בחודשים הראשונים וגם כשאמור היה לשוב לישראל בסיום השיקום, נמצא חיובי לקורונה והגעתו התעכבה.

בסופו של דבר הוא ערך את הופעת הבכורה רק בחודש פברואר וחודש לאחר מכן גם כבש את שערו הראשון בישראל, אבל העונה כבר התבשר כי הוא רשאי למצוא קבוצה חדשה וכדי לפנות מקום לשחקן זר אחר הושאל למ.ס אשדוד.

בעיר הנמל הוא מבסס את מעמדו כשחקן הרכב ובמחזור החמישי נגד הפועל חדרה הוא גם הבקיע, אבל הקבוצה הפסידה בארבעה מששת המחזורים ונראה שכל אירועי השנה האחרונה השפיעו בצורה ניכרת על הקשר בן ה-23.

מתאוסיניו שחקן מ.ס. אשדוד. לילך וייס רוזנברג
פוסט אמיץ. מתאוסיניו/לילך וייס רוזנברג

"חברים, אני מתנצל בפניכם שלא הייתי פעיל בתקופה האחרונה, אבל לא רציתי להראות יותר מדי וכעת אני מרגיש צורך לשתף מעט. בתקופה האחרונה לא הרגשתי טוב ויש לי עצב גדול מאוד בלב, אבל אני מאמין שאתגבר על הדיכאון. לעתים אנחנו מתמודדים עם דיכאון עמוק שמדכא את הלב, אבל זה עניין של זמן עד שאתמודד עם הכאב ואוכל לראות שלא כולם מסרבים להושיט יד. יש אנשים שתמיד יהיו לצדך ומחכים לצעוד לצדך גם אם יהיו רגעים פחות טובים, ועם האנשים האלה, יד ביד, קל יותר להתמודד כדי לגלות מחדש את היופי והטעם שבחיים".

בחודשים האחרונים ספורטאים רבים מדברים בגילוי לב על דיכאונות ותקופות קשות מהם סובלים, בעיקר בימים שאחרי פרישתה של סיימון ביילס, המעמלת האמריקנית שבחרה לוותר על תרגיל במשחקים האולימפיים בטוקיו לאחר כתוצאה מלחץ נפשי שהכריע אותה והקשה עליה לתפקד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully