וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נטע לביא ייעדר כחודשיים, דולב חזיזה חתם עד 2024

18.10.2021 / 14:39

אחרי הפגיעה החוזרת בעצם השוקית במשחק נגד הפועל ירושלים, הוחלט שהקפטן ינוח 8 שבועות נוספים: "יודע שאחלים ואשוב טוב יותר". חזיזה חתם על חוזה חדש, אלברמן: "רואים בו דמות מפתח גם בעתיד"

קפטן מכבי חיפה, נטע לביא, הצטווה לנוח שמונה שבועות אחרי הפגיעה החוזרת בעצם השוקית. לביא עבר צילום ונבדק על ידי הצוות הרפואי אחרי שבמשחק מול הפועל ירושלים ספג מכה באזור בו סבל מפציעה ארוכה. לביא הרגיש כאבים עזים ולמרות שאתמול הרגיש יותר טוב, הוחלט שהוא זקוק למנוחה (19:45, ספורט4).

לביא נפצע אחרי תיקול חריף של שחקן יריב במשחק הראשון של מכבי חיפה נגד קייראט אלמטי במוקדמות ליגת האלופות ביולי. הוא הוחלף כבר אחרי כרבע שעה ומאז מתקשה לחזור לעניינים בצל הכאבים. הקפטן הירוק שותף במשך 7 דקות נגד פיינורד באמצע ספטמבר, שיחק 29 דקות מול הפועל ירושלים ביום שבת, אבל בשתי הפעמים שוב חש כאבים.

נטע לביא שחקן מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
לביא במשחק נגד קייראט בו הוא נפצע/מאור אלקסלסי

בעמוד האינסטגרם כתב לביא: "למשחק הזה פנים רבות. לצד רגעים בלתי נשכחים יש כאלו לא פשוטים שצריך לדעת להתמודד איתם ואתמודד. הפציעה הזו מתארכת יותר מהצפוי וזה לא קל, לא אשקר, אבל כאחד שלא מוותר ונלחם אני יודע שאחלים ואשוב טוב יותר. התקופה המאתגרת הזו מחזקת אותי יותר והרצון בוער לחזור לשחק ולעזור לחברים שלי".

נטע לביא פונה לאוהדים אחרי שהתבשר על היעדרות ממושכת נוספת

בצד של החדשות הטובות יותר - דולב חזיזה חתם היום (שני) על חוזה חדש במכבי חיפה. הקשר חתם במשרדו של הנשיא יעקב שחר, על חוזה 2024 עם אופציה לעונה נוספת. הקשר בן ה-26, שהגיע מבני יהודה לפני שנתיים והפך לשחקן מפתח בקבוצה, אמר לאתר הרשמי אחרי החתימה: "אני נרגש ומאושר לחתום במקום שהפך לבית השני שלי".

המנהל הספורטיבי של המועדון, גל אלברמן, הוסיף: "אנו שמחים על הארכת החוזה של דולב ורואים בו דמות מפתח גם בעתיד. אנו מקווים להצלחות והישגים משותפים בהמשך הדרך".

שחקן מכבי חיפה דולב חזיזה, עם נשיא המועדון יעקב שחר. מכבי חיפה, אתר רשמי
חזיזה והנשיא יעקב שחר/אתר רשמי, מכבי חיפה

בחזרה למשחק נגד סלביה פראג. מי שעשוי לחזור לסגל הוא מוחמד אבו פאני. הקשר שסבל מקרע בשריר חזר להתאמן באופן חלקי עם חבריו ומחר ינסה להגביר קצב באימונים. "ביום רביעי נדע בוודאות, אך הוא מתקדם בצורה יפה מאוד", אמר גורם בקבוצה, "כולנו מקווים שנטע ופאני יחזרו כמה שיותר מהר לפעילות".

חזיזה שסובל מעומס בשרירי הבטן עשוי להתחיל את המשחק ביום חמישי על הספסל. עוד לפני המשחק מול הפועל ירושלים הייתה התלבטות גדולה אך בסופו של דבר חזיזה פתח ושיחק 60 דקות. עומר אצילי יפתח בוודאות אחרי שהחלים מפציעה קלה במשחק בו הורחק נגד הפועל באר שבע לפני הפגרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully