וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רפי מנקו: "אני מרגיש שמחבקים אותי כאן. ג'ו רגלנד הטריף את כולנו"

18.10.2021 / 9:30

אחרי הניצחון 73:85 בנס ציונה, סיפר הפורוורד הישראלי שהוא נהנה מכל רגע בהפועל חולון: "לא נכנסו זריקות שאנחנו קולעים בדרך כלל, אבל אנחנו בוטחים אחד בשני". ביום רביעי - הסגולים מתארחים אצל דרושפאקה

פתיחת העונה המצוינת של הפועל חולון נמשכה אמש (ראשון), כשהיא רשמה את ניצחונה השלישי בשלושה משחקים רשמיים, אבל הפעם הזאת הייתה שונה: אחרי הטיולים הקלילים מול ברינדיזי ומכבי ראשון לציון, הסגולים התגברו על קשיים יחסיים בדרך ל-73:85 בנס ציונה.

בניגוד לשני המשחקים הראשונים, שבהם המאמן מאוריציו בוסקאליה אפילו לא לקח פסק זמן אחד בדרך לניצחונות בפער מצטבר של 61 נקודות, אתמול פיגרה קבוצתו במשך רוב שלבי המחצית הראשונה. ריצת 4:19, בשלהי הרבע השני ובתחילת הרבע השלישי, הכריעה למעשה את ההתמודדות, ואיפשרה לה לצאת שוב בפער דו ספרתי.

שחקן הפועל חולון רפי מנקו. ליגת האלופות, אתר רשמי
"אני שמח שהגעתי למועדון הזה". רפי מנקו/אתר רשמי, ליגת האלופות

רפי מנקו קלע 16 נקודות ושוב היה אחד הבולטים בסגול. "זריקות שאנחנו קולעים בדרך כלל לא נכנסו, אבל יש לנו קבוצה טובה, עם הרבה יכולות, ואנחנו בוטחים אחד בשני", הסביר הפורוורד. "אנחנו קבוצה מאוחדת, וזה עוזר לנו לדחוף אחד את השני. אני שמח שהגעתי למועדון הזה. אני מרגיש שמחבקים אותי, ונוח לי, וזה עוזר לי להציג כדורסל טוב. ג'ו רגלנד הפעיל לחץ על הרכז והטריף את כולם, וכריס ג'ונסון ומייקל קייזר הם המפתחות שלנו בהתקפה ובהגנה".

נס ציונה, על אף ההפסד, לפחות הפגינה הפעם סימני התנגדות. לפני פחות מחודש, במשחק אימון בין השתיים, היא הובסה 83:55, אבל מאז עברה כמובן לא מעט שינויים בסגל. "זו לא אותה קבוצה ששיחקנו נגדה בהכנה", הסביר מנקו. "היא שיחקה טוב והקשתה עלינו. אני שמח שלמרות הקושי, ולמרות ההתאמות שנאלצנו לעשות, הצלחנו לצאת עם הניצחון וזה מה שהכי חשוב".

מחר בצהריים תמריא חולון לאיסטנבול, לקראת משחקה ביום רביעי בליגת האלופות נגד דרושפאקה (19:00). ניצחון חוץ נוסף יעניק לנציגה הישראלית מקדמה משמעותית בקרב על המקום הראשון, שמוביל לכרטיס אוטומטי לטופ 16. הטורקים הפסידו אתמול 59:46 לטורק טלקום אנקרה בליגה, לאחר שפגעו ב-3 מ-27 לשלוש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully