וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לפחות בליגה, הפועל ירושלים רוצה להישאר מושלמת

עודכן לאחרונה: 17.10.2021 / 14:14

האדומים ינסו לשמור על מאזן נקי מהפסדים במסגרת הליגה נגד הפועל באר שבע (20:30) שמעולם לא ניצחה במסגרת המקומית את ירושלים. ראשון לציון, ללא כריס קלייברן, תארח את גליל עליון (19:30)

משחקי המחזור השני בליגת העל יינעלו מחר (שני) עם שני משחקים נוספים. אחרי ההפסדים באירופה תנסה הפועל ירושלים לשמור על שקט יחסי כשתארח בביתה את הפועל באר שבע, שלא ניצחה אותה מעולם במסגרת המקומית. מכבי ראשון לציון, ללא כריס קלייברן שטס לארצות הברית, תארח את העולה החדשה הפועל גליל עליון.

שון קילפטריק הפועל ירושלים. ברני ארדוב
איך הוא יגיב? קילפטריק/ברני ארדוב

הפועל ירושלים - הפועל באר שבע (20:30)

הנתונים: 10 משחקי ליגה ופלייאוף נערכו עד היום בין שתי הקבוצות, המאזן: 0:10 לטובת ירושלים. ההפרש הממוצע במשחקים שנערכו בארנה - 21.4 הפרש. בניגוד לליגה ולפליאוף, בליגה הבלקנית הצליחה באר שבע לגבור על ירושלים. 7 שלשות הרים אדם אריאל בשני משחקי ליגת האלופות של ירושלים, ולא קלע ולו פעם אחת. במשחק הליגה שנערך בין המשחקים הללו הוא קלע 5 מ-6 מחוץ לקשת. אמיר בל עומד על רצף של חמישה משחקי ליגה בספרות כפולות. לפני הרצף הזה, קלע בספרות כפולות ב-8 מ-27 משחקים בלבד.

במרכז ההתמודדות: שון קילפטריק. אם אורן עמיאל לא ידהים וישאיר אותו מחוץ לסגל, קילפטריק ישוב לפרקט לראשונה מאז הרבע השלישי של ההפסד למנרסה, ומעניין יהיה לראות כיצד יגיב להתפתחויות האחרונות.

בכמה מילים: ההפסדים באירופה גורמים לעלייה במד הלחץ בירושלים כבר בפתיחת העונה, ובקבוצה רוצים להשאיר לפחות את הגזרה המקומית שקטה. במועדון יכריזו על השחקן שלא יתלבש רק בשעות הערב, יובל שניידרמן ימשיך להיעדר. אחרי הניצחון במחזור הפתיחה על גלבוע/גליל, בבאר שבע מחפשים סנסציה בארנה. בקבוצה מאמינים בקו ההתקדמות של השחקנים ממשחקי הכנה לתוך העונה. ניק הורנסבי צפוי להמשיך לא להירשם לסגל.

שחקן מכבי ראשון לציון טי. ג'יי. וויליאמס. לירון מולדובן
צריך להתעלות. וויליאמס/לירון מולדובן

מכבי ראשון לציון - הפועל גליל עליון (19:30)

הנתונים: בעונת הפרידה של גליל עליון מהליגה, 2007/8, הושגו שלושה ניצחונות חוץ בשלושת המשחקים בין הקבוצות, כשבמשחק האחרון מנצחים הכתומים 82:84 מסל ניצחון של אופיר פרחי. לגליל עליון מאזן חיובי בראשון לציון, 14 ניצחונות מ-24 משחקים. 34 ההפרש שקיבלו הכתומים במחזור הפתיחה בחולון הוא הפסד שיא שלהם במחזור פתיחה בליגה, והגדולה ביותר נגד קבוצה שהיא לא מכבי תל אביב מאז עונת 2007/8.

במרכז ההתמודדות: טי ג'יי וויליאמס. אחרי יכולת לא יציבה שלו בהכנה, ולא טובה במחזור הפתיחה יהיה חייב הגארד הזר של הכתומים להתעלות, במיוחד לאור ההיעדרות של כריס קלייברן.

בכמה מילים: התבוסה במחזור הפתיחה רק הגדילה את חוסר שביעות הרצון בראשון לציון מהסגל הקיים. כריס קלייברן טס לארצות הברית בשל בעיות משפחתיות ולא יהיה במשחק, כשהוא צפוי לשוב בהמשך השבוע. במועדון ינסו לצרף שחקן בתקופה הקרובה, כשאחד המועמדים הוא טו הולוואי שיסיים בקרוב את העונה בפורטו ריקו. בגליל עליון היו מעודדים מהיכולת בהפסד להפועל ירושלים, ומהיכולת ההגנתית בניצחון בליגה הבלקנית. בקבוצה מאמינים שעם הזמן יוכלו לקבל יותר מהישראלים הצעירים, ומקווים לרשום ניצחון בכורה כבר במשחק החוץ הראשון שלהם העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully