וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ז'וזואה סופג אש: "הוא לא זז במגרש. טכני? אולי רק באימונים"

פתיחת העונה האיומה של לגיה ורשה גוררת ביקורות גם על הפורטוגלי. מאמנו: "הוא פתח בלית ברירה, הוא לא ברמה של הקשרים הבכירים בסגל"

בשתי העונות שלו בישראל, לא היה עוררין על היכולות של ז'וזואה על כר הדשא. אבל בלגיה ורשה, הקבוצה אליה עבר, אלה לא בעיות המשמעת שעוצרות אותו, אלא דווקא קשיים מקצועיים. אתמול (ראשון) קיבל הקשר הפורטוגלי שסבל מפציעות וחוסר מזל בתקופתו הקצרה בפולין, הזדמנות להוכיח את עצמו מול המוליכה לך פוזנן, אבל 90 הדקות שלו הסתיימו עם ביקורות צולבות.

לגיה הפסידה 1:0, המשיכה את פתיחת העונה האיומה שלה בליגה הפולנית בה היא מדורגת במקום ה-16 בלבד במרחק של שתי נקודות בלבד מהקו האדום, ולמרות שרוב החצים מופנים כלפי המאמן צ'סלב מיחנייביץ, גם הסבלנות ביחס לפורטוגלי פוקעת.

"ז'וזואה בקושי נע על המגרש. התנועה שלו חלשה מאוד", ציינו בפולין. "הוא לא מסוגל לכסות שטחים בהגנה ולא מצליח לעמוד באינטנסיביות הנדרשת. אמנם יש לו טכניקה ברמה גבוהה מאוד - ייתכן שהוא השחקן הכי טכני בליגה הפולנית - אבל בינתיים רואים את זה רק באימונים, ולא במשחקים".

ז'וזואה, לגיה ורשה, מול דניאל אמרטיי, לסטר סיטי. Adam Nurkiewicz, GettyImages
יוצר חורים בהגנה. ז'וזואה/GettyImages, Adam Nurkiewicz

גם המאמן מיחנייביץ לא אהב את מה שראה מז'וזואה, ואמר בסיום שפתח איתו בהרכב בעיקר משיקולי עייפות של שחקנים בכירים לקראת המשחק ביום חמישי מול נאפולי החזקה בליגה האירופית. "אני מנסה להחזיר אותו לכושר, והיום הוא שיחק 90 דקות בעיקר בגלל שלא היו לי ברירות אחרות. הקשרים הבכירים שלנו לא כשירים ב-100 אחוז, וז'וזואה לא ברמה שלהם".

הסטטיסטיקה של ז'וזואה בפולין רחוקה מלהרשים עד כה. הוא עומד על בישול אחד בשש הופעות ליגה וסיפק בישול בודד גם בליגה האירופית, אבל מתקשה להשתלב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully