וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאנס וניס הופתעו, מארסיי עלתה למקום השלישי בליגה הצרפתית

עודכן לאחרונה: 17.10.2021 / 23:41

באלדה (4) העניק לטרואה 0:1 על החבורה של גאלטייה, השנייה הפסידה 1:0 למונפלייה. הקבוצה של סמפאולי הביסה 1:4 את לוריין

המחזור ה-10 בליגה הצרפתית נפתח כבר ביום שישי עם ניצחונה הדרמטי של פריז סן ז'רמן על אנז'ה, נמשך אתמול עם ה-0:1 המפתיע של קלרמון על האלופה ליל ועם ה-0:2 של ליון על מונאקו והפתעה נוספת נרשמה גם היום (ראשון) במשחק המוקדם, כאשר טרואה גברה 0:1 ביתי על ניס. לאנס הופתעה גם היא על ידי מונפלייה שגברה עליה 0:1. מארסיי ניצלה זאת כדי לטפס למקום השלישי בזכות הניצחון 1:4 שהשיגה על לוריין. סנט אטיין ממשיכה להתרסק, והפעם ספגה 5:1 משטרסבורג.

מאמה באלדה, שחקן טרואה. רויטרס
ניצחון מפתיע. באלדה חוגג/רויטרס

טרואה - ניס 0:1

ניצחון שני העונה לטרואה, הפסד שני העונה לניס. קבוצתו של כריסטוף גלטייה קיוותה לרשום את ניצחונה השלישי ברציפות ולפחות זמנית להעפיל למקום השני, אבל במקום זאת ספגה כבר בדקה הרביעית מבעיטה של מאמה באלדה - שער שהכריע את ההתמודדות בשלב מוקדם. המארחת אפילו זכתה לזמן קצר לחגוג יתרון כפול אחרי ביצוע וירטואוזי של החלוץ יוהאן טוזגאר, אבל שופטי המסך זיהו נבדל והשער נפסל. ניס התקשתה מאוד וגם החילופים שביצע גאלטייה לא קירבו אותה לעבר השוויון, כך שהיא נותרה עם 16 נקודות. טרואה עם 9 נקודות במאזנה כעת, הצליחה להגדיל את הפער מהקו האדום.

שחקן מונפלייה סטפי מאבדידי. Sylvain Lefevre, GettyImages
מונפלייה עם ניצחון מפתיע. מאבדידי/GettyImages, Sylvain Lefevre

מונפלייה - לאנס 0:1

המארחת הגיעה במומנטום כשהיא עם ארבעה ניצחונות מתוך חמשת המחזורים האחרונים וקיוותה לצמק את הפער מהמוליכה פריז סן ז'רמן לשש נקודות, אך התקשתה מול הקבוצה שעמדה ערב המחזור במקום ה-14 בטבלה. לאחר מחצית ראשונה מאופסת כבש סטפן מאבדידי לזכות המארחת (47) במה שהפך בסופו של דבר לשער הניצחון של מונפלייה. בדקה ה-86 נותרה המארחת בעשרה שחקנים לאחר שז'ורדן פרי ראה כרטיס צהוב שני, אך זה לא מנע ממנה את הניצחון, והיא עולה למקום ה-13.

שחקני מארסיי חוגגים. רויטרס
מארסיי עולה למקום השלישי/רויטרס

מארסיי - לוריין 1:4

לאחר שני הפסדים רצופים ושלושה משחקי ליגה רצופים ללא ניצחון שבו השחקנים של חורחה סמפאולי למסלול הניצחונות. האורחת מנגד, מפסידה לאחר שישה משחקי ליגה רצופים בהם סיימה בתיקו או ניצחה. דווקא האורחת הייתה זו שעלתה ראשונה ליתרון מפנדל מדויק של ארמאנד לוריינט, אך בובקאר קמארה השווה עבור המארחת בדקה ה-27. מתאו גנדוזי קבע מהפך בדקה ה-56, כשארקדיוש מיליק הוציא ללוריין את האוויר מהמפרשים עם שער שלישי בדקה ה-85. גנדוזי השלים צמד פרטי בדקה ה-91, ומארסיי עולה למקום השלישי עם רביעייה.

משחקי היום

בורדו - נאנט 1:1

ברסט - ריימס 1:1

מץ - ראן 3:0

שטרסבורג - סנט אטיין 1:5

  • עוד באותו נושא:
  • טרואה
  • ניס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully