וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמידט: "תבדקו את זהבי בסוף העונה, עד אז הוא יכבוש הרבה"

עודכן לאחרונה: 16.10.2021 / 12:24

לפני זוולה (22:00, ספורט2), מאמן פ.ס.וו השיב לביקורות על הישראלי והסביר את החלפתו במשחקים האחרונים: "הוא תמיד משחק 90 דקות בנבחרת"

תקציר ניצחונה של נבחרת ישראל 1:2 על מולדובה במוקדמות המונדיאל/ספורט1

אחרי שהבקיע שני שערים נהדרים במדים הלאומיים והפך למלך שערי נבחרת ישראל בכל הזמנים, ערן זהבי יחזור הערב (שבת ב-22:00, ספורט2) לשורות פ.ס.וו איינדהובן שתארח את זוולה במחזור התשיעי של הליגה ההולנדית, כשהחלוץ יקווה להשתיק את המבקרים שטענו כי "הוא לא שווה את הכסף" לאחר שפרטי החוזה שלו דלפו. המאמן רוג'ר שמידט דיבר על זהבי לקראת המשחק.

שחקן פ.ס.וו איינדהובן, ערן זהבי. BSR Agency, GettyImages
תבדקו אותו בסוף העונה. ערן זהבי/GettyImages, BSR Agency

"בסך הכל המספרים שלו לא רעים, אבל זה תמיד יכול להיות יותר טוב", אמר הגרמני על התפוקה של זהבי העונה - 5 שערים ו-7 בישולים ב-17 הופעות. "לפעמים הוא סבל מקצת חוסר מזל, זה קורה בכדורגל. לדעתי אנחנו צריכים לבדוק את הסטטיסטיקה שלו בסוף העונה, עד אז הוא יכבוש הרבה שערים עבורנו".

כשנשאל על כך שהחליף את זהבי בכל שמונת המשחקים האחרונים של פ.ס.וו, שמידט השיב: "אנחנו צריכים להשגיח עליו כי הוא תמיד משחק 90 דקות בנבחרת. עכשיו הוא שיחק רק שני משחקים במקום שלושה, וזה ויתרון. אני חושב שהוא בכושר טוב".

לסיום, שמידט התייחס למוסר העבודה של זהבי, שנוהג להופיע ראשון לכל אימון ומהווה דוגמא לשחקנים הצעירים יותר בפ.ס.וו: "ככל שאתה מתבגר, אתה יותר נהנה מכדורגל", הסביר המאמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully