וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני לם הוצג במכבי נתניה: "חשבתי על הדרך שלי, אתם תראו שאני בשל"

14.10.2021 / 16:17

שחקן העבר של היהלומים התכונן לבכורה על הקווים מול מכבי תל אביב בשבת: "כשקיבלתי את הפנייה לא חשבתי שאבוא, הייתי במקום טוב, אבל הלכתי על זה כשראיתי כמה רצו אותי"

בני לם מוצג במכבי נתניה/צילום: ניב אהרונסון. עריכת וידאו: ליר שפיגלר

אחרי שביצעה זעזוע בעקבות פתיחת העונה החלשה ונפרדה מריימונד אטפלד, מכבי נתניה מציגה היום (חמישי) את מחליפו בתפקיד - בני לם. שחקן העבר של היהלומים הגיע לתפקיד ממחלקת הנוער של מכבי חיפה, וכבר בשבת הקרובה (20:30, ספורט4) הוא יעמוד בפני מבחן ראשון לא פשוט כאשר קבוצתו תארח את מכבי תל אביב.

כאמור, תחת אטפלד הנתנייתים החלו את העונה ברגל שמאל עם שתי נקודות בארבעה מחזורים, ולאחר פיטוריו של ההולנדים הם ניצחו לראשונה העונה, 1:3 את בני סכנין. כעת, לם ינסה להצעיד את הקבוצה המדורגת במקום ה-11 בטבלה חזרה לפלייאוף העליון לראשונה מאז עונת 2018/19.

בני לם מאמן מכבי נתניה עם אביב אברהם. ניב אהרונסון
דרך חדשה. לם על אברהם/ניב אהרונסון

לם פתח ואמר: "אני נרגש מאוד, מרוצה לחזור הביתה, מבחינתי זה הבית שלי. עבדו איתי בנוער הרבה מאמנים שמצטיינים היום בליגת העל- רוני לוי, רן בן שמעון, גיא לוזון. משם הם הגיעו לבוגרים ונהיו מאמנים מצוינים וטובים, חשבתי על הדרך שלי, מרוצה ממה שעשיתי, אתם תראו שאני מרגיש בשל ומוכן לאמן את מכבי נתניה".

"כשקיבלתי את הפנייה בשנייה הראשונה לא חשבתי שאבוא, הייתי במקום טוב ובית טוב, אבל אחרי שראיתי שכל כך רוצים אותי פה- הקהל, ההנהלה והשחקנים, החלטתי שאני הולך על זה. סומך על עצמי ועל השחקנים שיש פה וביחד עם הקהל הנפלא מתחיל בדרך חדשה וטובה, היא התחילה כבר בסכנין".

לאחר המפגש הקרוב מול מכבי תל אביב, ללם מצפים משחקים גם מול מכבי חיפה והפועל באר שבע. מדובר בפתיחה הכי קשה שיש, אך המאמן החדש לא נבהל: "אני גדלתי בתקופה שבה בנתניה המילה פחד לא הייתה בלקסיקון. לא רוצה לחשוב על חיפה ובאר שבע, היום מבחינתי זה מכבי תל אביב. השחקנים מבינים את העניין, לא צריך לדבר הרבה. נסתכל טוב בלבן של העיניים, נציג כדורגל טוב ולא אופתע אם ננצח".

עוד בוואלה!

אורי אוזן נגד ארגון המאמנים: חיבלו בסיכויי לאמן את מכבי נתניה

לכתבה המלאה
בני לם מאמן מכבי נתניה. ניב אהרונסון
התלבט אם להגיע. לם/ניב אהרונסון

כשנשאל אם הסגנון ההתקפי שהציג בקבוצות הנוער יבוא לידי ביטוי גם בליגת העל ענה לם: "בנוער הכדורגל הוא אותו הדבר, ההבדל הוא ששם אין VAR ובליגת העל יש. אני בא עם כדורגל שמח והתקפי אבל מצד שני יודע לא לספוג שערים. התבגרתי מבחינה טקטית. אם לא הייתי מאמין בשחקנים לא הייתי מגיע, חושב שיחד איתי אנחנו יכולים לעשות דרך טובה".

על קבלת הפנים החמה לה זכה אמר לם: "זה ריגש, מזכיר את התקופה ששיחקתי. רוב האוהדים ששלחו הודעות הם מהתקופה שהייתי על הדשא, פתאום הם מתחילים לקנות כרטיסים ומנויים, הם מאמינים בקבוצה. אני מרגיש טוב אבל בכדורגל נצטרך לבוא ולהוכיח במגרש".

בחוזהו במכבי נתניה הוכנס סעיף לפיו לם יוכל לעבור לקבוצת הנוער של המועדון, והמאמן החדש סיפר מה המניע למהלך: "בכדורגל יש מאמנים שמפטרים אותם ואז הם מקבלים שתיים או שלוש משכורות. רוצה לדאוג לעתיד שלי, אם משהו לא יימצא חן בעיניהם בסוף השנה אני ארד לנוער. זה יכול גם לבוא ממני".

לסיכום, לם הודה ליעקב שחר שנתן לו את ברכת הדרך: "איש משכמו ומעלה, הוא פתח לי את הדרך גם להגיע למכבי חיפה. חיכיתי לו במשרד והוא הבין הכל. הוא אמר שלא יפריע לי אם אני רוצה ללכת. גם כאשר אברם גרנט היה תחת חוזה אצלו הוא שחרר אותו כשהגיעה ההצעה מהנבחרת. הוא איש מיוחד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully