וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורי אוזן נגד ארגון המאמנים: חיבלו בסיכויי לאמן את מכבי נתניה

14.10.2021 / 11:20

מאמן קבוצת הנוער של הפועל תל אביב בעונה שעברה הגיש התראה לפני תביעה לארגון, בטענה שהיה אחראי לפרסומים כוזבים לפיהם הוא לא רשאי לאמן בליגת העל. ארגון המאמנים בתגובה: "טענות שקריות"

שחקן העבר ומאמן קבוצת הנוער של הפועל תל אביב בעונה הקודמת, אורי אוזן, הגיש התראה לפני תביעה לארגון המאמנים וזאת על רקע פרסומים כוזבים לכאורה הקשורים אליו. כזכור, לאחר פיטוריו של ריימונד אטפלד ממכבי נתניה הוזכר אוזן כמועמד לקבוצה כשאז התפרסמו בכלי התקשורת ידיעות בהם הבהירו באיגוד המאמנים שלא ירשו לאוזן לאמן את נתניה וזאת בשל העובדה שהוא לא מחזיק בתעודת מאמן שנמצאת בתוקף. כידוע, בסופו של דבר בני לם מונה לתפקיד.

הטענה היא שאוזן לא עבר שעות השתלמות כנדרש ולכן לא מחזיק בתעודת מאמן תקפה ולא רשאי לאמן את נתניה או כל קבוצה אחרת. לפי מכתב ההתראה שהגיע לידי וואלה! ספורט, הידיעות בתקשורת התפרסמו בדיוק כאשר המאמן ישב בפגישה עם ראשי נתניה (בפגישה נכחו כך לפי גורמים בנתניה אלמוג כהן והמנכ"ל ניב גולדשטיין). בנוסף עולה שבאיגוד המאמנים לא הסתפקו בפרסומים בתקשורת ושלחו מכתב להנהלת נתניה באותה רוח בה הם מעדכנים שאוזן לא עומד בתנאי הסף.

אורי אוזן. נועם מושקוביץ, נועם מושקוביץ
מה עמד מאחורי הפרסומים? אורי אוזן/נועם מושקוביץ, נועם מושקוביץ

במכתב ההתראה טוען אוזן שהשלים את כל שעות ההשתלמות הנדרשות ובאורח פלא אלה לא מופיעות במחשבים. בפועל, אוזן מחזיק בהוכחות שהשלים 17 שעות השתלמות בעוד הדרישה היא ל-15 שעות. המאמן אף הבהיר לראשי איגוד המאמנים שיש לו הוכחות, צילומים ואסמכתאות שהשלים את כל התנאים הנדרשים ובנוסף מחזיק גם בתעודת פרו. אגב, אוזן אף עבר השתלמויות בשנים האחרונות בקבוצות פאר כמו אייאקס ומילאן וכן בקבוצה הספרדית אספניול, אך אלו לא נחשבות בעיני איגוד המאמנים כהשתלמויות מוכרות.

הפרט הביזארי בסיפור הוא שאוזן קיבל בעונה שעברה התראה על החוסר בשעות השתלמות, וקיבל ארכה של כשלושה חודשים להשלים אותם. בדצמבר 2020 קיבל תעודה קבועה לאחר שהשלים את כל השעות.

במכתב ההתראה דורש אוזן באמצעות עורך דינו אייל אברמוב התנצלות פומבית מהארגון וכן סיכום על פיצויים בגין הכפשת שמו וכן בחבלה בסיכויים לקבל את משרת האימון בנתניה. בנוסף דורש אוזן באמצעות בא כוחו להקים ועדה חיצונית ובלתי תלויה כדי לבחון את התנהגות האיגוד וזאת בשל החשש שהדברים לא נעשו בתום לב.

מארגון המאמנים נמסר בתגובה: "צר לנו שאורי אוזן בוחר בדרך זו. לעניין המכתב יש 'אמת דיברתי', בעת שליחת המכתב אורי אוזן לא החזיק ברישיון מאמן בתוקף וזו אף מהסיבה כי גם לא שילם את האגרה.

חידוש הרישיון האחרון של הנ"ל בוצע ב-6/8/20 וזו לעונת 20/21 ולכן לנ"ל אין רישיון בתוקף לעונת 21/22 גם כעת. מעבר לכך אין בכוונתנו להתייחס לעניין מכבי נתניה או לטענות השקריות במכתב. אנו מאחלים לאורי אוזן בהצלחה בהמשך דרכו".

  • עוד באותו נושא:
  • אורי אוזן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully