וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טוני נדאל: "תמיד היה קל יותר להתמודד עם פדרר מאשר דג'וקוביץ'"

על רקע הירידה של המאסטרו השוויצרי, המאמן לשעבר של הספרדי מסביר: "יש לו יותר חולשות". מקנרו טוען: פיזית, פדרר "כמו בן 65"

גם אחרי שנדחק מהטופ 10 בדירוג העולמי, רוג'ר פדרר עדיין מקווה לפלס את דרכו בחזרה לצמרת הטניס, אבל סיכוייו לזכות בגרנד סלאם ה-21 בקריירה ולהקדים את נובאק דג'וקוביץ' ורפאל נדאל, הולכים ופוחתים.

פדרר יצא מהטופ 10 לראשונה מאז ינואר 2017, ולמרות שמדובר בעיקר בסימני הגיל, לדבריו של טוני נדאל יש לכך גם הסבר מקצועי. "אם אני צריך להשוות בין פדרר לדג'וקוביץ', הייתי אומר שלשחק נגד נובאק הרבה יותר קשה. מול רוג'ר הכל בא לנו יותר בקלות. החל משנת 2006 הבנו שהשיטה לשחק נגדו היא לדחוף את הכדור לבקהנד שלו כל הזמן. יש לו יותר חסרונות", הסביר דודו של השור ממאיורקה, ששימש כמאמנו עד לפני כמה שנים.

רוג'ר פדרר טניסאי שוויצרי. רויטרס
ירידה פיזית או מקצועית? פדרר/רויטרס

לדבריו של נדאל, המעמד של דג'וקוביץ' נפגע בעיקר בשל העיתוי בו צמח. "לנצח את דג'וקוביץ' זה עניין הרבה יותר מסובך. בלתי אפשרי לקרוא את המשחק שלו, אבל העובדה שעלה לגדולה כשרוג'ר ורפא כבר היו מוכרים ואהודים, פגעה בו. כולם רצו לראות את היריבות בין רוג'ר לרפא, כי כל אחד מהם סימל סגנון משחק אחר, אופי אחר. חוץ מזה, גם האגו של נובאק פגע בו לא פעם, כי ההתנהגות שלו במגרש לא תמיד התאימה לשחקן שמדורג 1 בעולם".

ג'ון מקנרו דווקא טוען שהירידה של פדרר היא בעיקר טבעית, בהתחשב במעמסה הפיזית העצומה שיש על טניסאים מבוגרים. "רוג'ר פדרר בן פאקינג 40. גיל 40 בטניס זה כמו גיל 65 בכל עבודה אחרת", אמר אגדת העבר. "עצם העובדה שהוא עדיין מתחרה לא פחות ממדהימה. רק זה צריך לגרום לו להישאר עם ראש מורם ולא להרגיש רע עם עצמו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully