וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע תרגלה שלושה בלמים, שגיב יחזקאל ימשיך להיעדר

עודכן לאחרונה: 14.10.2021 / 10:57

לקראת מכבי פתח תקוה בראשון (20:00, ספורט4), רוני לוי ניסה מערך שונה, המוכר לשחקניו אלחמיד וטיבי מהנבחרת. מיכה עשוי לחזור. וגם: מה קורה עם החלוץ?

תקציר: מכבי חיפה - הפועל באר שבע 2:1/ספורט1

בעקבות ריבוי הבלמים הטובים בסגל הפועל באר שבע והכוונה להנחיל שתי שיטות משחק, המאמן רוני לוי תירגל אתמול (רביעי) מערך של שלושה בלמים בדקות רבות של משחק האימון מול הפועל ראשון לציון. בהיעדרם של איתן טיבי וחאתם עבד אלחמיד שעדיין לא כשירים, ומכיוון שאיאד אבו עביד רק חזר מנבחרת ישראל, תורגלו דוד קלטינס והלדר לופס כבלמים לצד מיגל ויטור, כאשר אור דדיה ואביב סולומון שיחקו באגפים. לוי יצטרך בהמשך העונה לעבור מדי פעם למערך בו משחקת גם נבחרת ישראל ושבו שניים מבלמיו, טיבי ואלחמיד, כבר שיחקו יחד בעבר ודי משופשפים.

ייתכן שאלחמיד בכל זאת יהיה כשיר למשחק ביום ראשון מול מכבי פתח תקווה, אבל טיבי עדיין ייעדר ואם שניהם לא יוכלו לשחק בסופו של דבר, לרשותו של רוני לוי עדיין יעמוד בלם הנבחרת החדש - אבו עביד.

שגיב יחזקאל שחקן הפועל באר שבע. דני מרון
מצבו הבריאותי עדיין לא התברר. שגיב יחזקאל/דני מרון

מי שעשוי לחזור לסגל הוא דור מיכה, שינסה מחר להשלים אימון מלא עם הקבוצה, אחרי שמתח שריר מול מכבי תל אביב. מאז הפציעה נגד קבוצתו לשעבר, הקשר הצליח להתקדם והוא כבר מתאמן בצורה חלקית. היום יש לקבוצה יום חופש ומחר ישובו השחקנים להתאמן.

בהפועל באר שבע עדיין לא מצליחים להגיע למסקנה ברורה בעניין הפציעה של שגיב יחזקאל, שימשיך להיעדר. ההערכה היא שמקור הכאבים הוא בסדק בעצם בכף הרגל ושרק מנוחה, חיזוקים וטיפולים יסייעו להיפטר מהבעיה. אריאל הרוש צפוי לחזור לפעילות רק אחרי פגרת הנבחרת בסוף החודש הבא, ובקבוצה מאמינים שעמרי גלזר יעמוד במשימה וישמור על השער בצורה מוצלחת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully