וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי כשמונה חודשים: הרנן קרספו פוטר מסאו פאולו

חלוץ העבר הארגנטינאי לא הצליח לשחזר בברזיל את ההצלחה המפתיעה מתקופתו בדפנסה אי חוסטיסיה, וסיים את תפקידו בעקבות הכישלונות בליגה. מועמד כעת לאימון סן לורנסו

קריירת האימון של הרנן קרספו נראתה על מסלול ההמראה הבטוח לאחר שהוביל את דפנסה אי חוסטיסיה הקטנה לתואר הראשון בתולדותיה והוזכר כמועמד לקבוצות באירופה, אבל בסופו של דבר הוא חתם בפברואר בסאו פאולו והערב (רביעי) פוטר ממנה. מועדון הפאר אמנם חגג במאי תואר ראשון אחרי שמונה שנים, עם ניצחון 0:2 על פלמייראס וזכייה באליפות הפאוליסטה, אבל בליגה הדברים לא הסתדרו והתיקו החמישי ברציפות (0:0 בחוץ מול קויאבה) חרץ את גורלו של חלוץ העבר הארגנטינאי.

סאו פאולו נמצאת במקום ה-13 אחרי 25 מחזורים ורחוקה מאוד מהכרטיסים לגביע ליברטדורס או לסודאמריקנה, המפעל בו קרספו זכה במפתיע עם דפנסה. בניגוד לליגה המחוזית, באליפות ברזיל לא זכתה סאו פאולו מאז 2005.

הרנן קרספו מאמן סאו פאולו. רויטרס
סוף הדרך. הרנן קרספו/רויטרס

קרספו הופיע לאחרונה ברשימת המחליפים הפוטנציאליים של מרסלו גז'ארדו, אם זה יחליט לעזוב את ריבר פלייט, אבל על פי דיווחים בארגנטינה יש אפשרות סבירה שימונה דווקא למאמנה של סן לורנצו. מעמדו של בלם העבר פאולו מונטרו התערער שם וקרספו הוא המועמד המוביל יחד עם מיגל אנחל רוסו.

כוכב העבר בן ה-46, מגדולי החלוצים של נבחרת ארגנטינה ומי שזכה באליפויות עם אינטר ושיחק גם במדי ריבר, פארמה, לאציו, מילאן וצ'לסי, פרש מכדורגל ב-2012 במדי פארמה ושם גם החל את דרכו כמאמן נערים. קבוצת הבוגרים הראשונה שלו הייתה מודנה בליגה השנייה באיטליה ולאחר מכן חזר לארגנטינה והדריך במשך כשמונה חודשים גם את באנפילד, אבל שתי הקדנציות לא היו מוצלחות ורק בדפנסה רווה נחת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully