וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרופולוס: "צריכים להמשיך מאיפה שסיימנו את המשחק הקודם"

13.10.2021 / 20:49

מאמן מכבי תל אביב מתכונן לקראת מפגש היורוליג עם וילרבאן המושלמת: "משחק חשוב מאוד מול יריבה שמשחקת טוב מאוד"

מכבי תל אביב תמשיך מחר (חמישי, 21:00) את העונה האירופית שלה כשתתארח בצרפת אצל וילרבאן. הצהובים מגיעים למשחק עם ניצחון אחד ושני הפסדים, ואילו הצרפתים המפתיעים מדורגים בצמרת היורוליג עם מאזן של שלושה ניצחונות משלושה משחקים.

בקבוצה רוצים להתאושש אחרי ההפסד אמש למילאנו 83:72 ומקווים לצאת ממסע משחקי החוץ הנוכחי עם ניצחון אחד לפחות. הצהובים ניסו לשאוב עידוד מהעובדה שבמחצית השנייה נגד מילאנו החזקה הם הצליחו לייצר כדורסל הגנתי טוב, ומקווים להמשך במשחק הקרוב.

יאניס ספרופולוס מאמן מכבי תל אביב. אודי ציטיאט
ספרופולוס/אודי ציטיאט

המאמן יאניס ספרופולוס עשוי לקצר את הרוטציה לקראת המשחק, כלקח מהמחצית השנייה הטובה במשחק הקודם, וללכת עם השחקנים המנוסים שהוכיחו את עצמם עד כה.

במסיבת עיתונאים לקראת משחק החוץ מול וילרבאן אמר היווני: "אנחנו משחקים משחק חשוב מאוד בשבילנו, משחקים נגד קבוצה עם שלושה ניצחונות שמשחקת טוב מאוד, בעיקר פה באולם הביתי שלהם. הם משחקים בקצב התקפי טוב, והם במומנטום טוב. אנחנו צריכים לעקוב אחר תוכנית המשחק שלנו ולהמשיך מאיך שסיימנו את המשחק הקודם".

ג'יילן ריינולדס שחקן מכבי תל אביב. דני מרון
מכבי תל אביב רוצה להתאושש משני ההפסדים. ריינולדס/דני מרון

בצד המארח, וילרבאן נחשבת לקבוצה המפתיעה ביותר ביורוליג עד כה, ובשורותיה משחק כריס ג'ונס ששוחרר ממכבי תל אביב בקיץ האחרון ורושם עד כה 18 נקודות למשחק. "אנחנו חייבים להמשיך ולעשות את מה שאנחנו יודעים", אמר המאמן טי ג'יי פארקר, "לשחק עם הלב, לא לוותר ולשמור אחד בשביל השני".

פארקר המשיך: "זו החוזקה של הקבוצה, כשמישהו לא טוב, האחרים לוקחים על עצמם ורמת המשחק נשמרת. לשחק מול הקהל הנפלא שלנו זאת הזדמנות נהדרת, הם מחזירים לנו אהבה, נעשה הכל כדי להמשיך ברצף הניצחונות".

בשבוע הבא תחזור מכבי תל אביב לביתה ותארח ביד אליהו את פנאתינייקוס היוונית במסגרת המחזור החמישי ביורוליג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully