וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זניט גברה על באיירן, בלאט וזוסמן עם עוד הפסד, פנר מחצה את קאזאן

עודכן לאחרונה: 14.10.2021 / 23:47

הרוסים עלו למאזן 1:3 לאחר 71:79 על הקבוצה של טרינקיירי, שירדה למאזן 4:0. אלבה כמעט מחקה 27 הפרש, אך הפסידה 80:76 לבאסקוניה. הטורקים הביסו 41:80 את הקבוצה של פראסוביץ'

שלושה משחקים יתקיימו מחר במסגרת המחזור הרביעי ביורוליג, מלבד המפגש בין וילרבאן למכבי תל אביב: פנרבחצ'ה הצליחה להתאושש מההפסד לאלבה ברלין ומחצה ב-39 הפרש את קאזאן. יובל זוסמן, תמיר בלאט וחבריהם כמעט מחקו פיגור של 27 נקודות אך לא הצליחו להימנע מהפסד ביתי לבאסקוניה. זניט שבה למסלול הניצחונות עם 71:79 על באיירן מינכן, שעדיין מחפשת את ניצחונה הראשון העונה.

שחקן זניט סנט פטרסבורג ג'ורדן מיקי. הטוויטר של זניט, אתר רשמי
זניט עם שלושה ניצחונות בארבעה מחזורים ביורוליג. מיקי/אתר רשמי, הטוויטר של זניט

זניט סנט פטרסבורג - באיירן מינכן 71:79

לאחר שספגה את הפסדה הראשון העונה במחזור שעבר, שבה זניט למסלול הניצחונות, וזה ממש לא הלך בקלות. זה התחיל טוב מאוד מבחינת המארחת, שכבר עלתה ליתרון 10:27, שתי דקות לסיום הרבע הראשון. ג'ורדן מיקי היה פשוט בלתי ניתן לעצירה כשסיים את עשר הדקות הראשונות עם 16 נקודות. את המשחק אגב, הוא סיים עם 18. עם זאת, האורחת הצליחה לקזז אט אט את היתרון המקומי הודות למשחק נהדר של קורי וולדן (20 נקודות ו-7 אסיסטים) ודארון היליארד (24). המהפך הושג ברבע השלישי, אך ברבע הרביעי נעלמה באיירן, קלעה סל שדה ראשון רק לאחר שבע דקות וראתה עוד ניצחון חומק לה מקצות האצבעות, בדרך למאזן 4:0.

יאן וסלי שחקן פנרבחצ'ה. DeFodi Images, GettyImages
פנרבחצ'ה התפוצצה על קאזאן האומללה. וסלי/GettyImages, DeFodi Images

פנרבחצ'ה - קאזאן 41:80

המארחת ששמטה יתרון דו ספרתי במחזור הקודם בדרך להפסד מול אלבה ברלין פתחה בצורה מעט מהוססת את משחקה מול הקבוצה שהשיגה את ניצחונה הראשון במחזור הקודם, אך לקראת סיום הרבע הראשון ברחה פנרבחצ'ה ליתרון דו ספרתי, ובפתיחת הרבע השני רצה 0:10 בדרך ליתרון 11:33, ומכאן למעשה המשחק כבר היה גמור. ההפרש הלך וצמח כשקאזאן האומללה הצליחה להגיע ל-40 נקודות רק בדקות הסיום ותקווה לשים את המשחק הנוראי שעבר עליה מאחוריה. מריאל שאיוק (17) ודווין בוקר (16) הוליכו את קלעי המנצחת.

רוקאס גידרייטיס שחקן באסקוניה מול יובל זוסמן שחקן אלבה ברלין. רויטרס
אלבה כמעט השלימה קאמבק מדהים, אך שבה להפסיד ביורוליג. זוסמן שומר על גידרייטיס/רויטרס

אלבה ברלין - באסקוניה 80:76

שתי הקבוצות שהשיגו את ניצחונן הראשון העונה במחזור שעבר נפגשו הערב בבירת גרמניה, כשלפי הפתיחה נראה כי רק האורחת היא זו שהגיעה למשחק. הבאסקים פשוט נראו נהדר במחצית הראשונה וברחו בשיא כבר לפער 29:56, אך החל מאמצע הרבע השלישי החלו הגרמנים לצמק את ההפרש של היריבה. ברבע הרביעי ירד הפער עד מינוס 6, אך שחקני אלבה לא הצליחו לעשות מעבר, וירדו מנוצחים בפעם השלישית העונה. יובל זוסמן פתח בחמישייה, השלים 25 דקות וקלע 9 נקודות, בעוד תמיר בלאט שיחק 9 דקות, קלע 6 ומסר 4 אסיסטים. סימונה פונטקיו (17) וג'ייסון גריינג'ר (15) הוליכו את קלעי המנצחת, שרושמת ניצחון שני ברציפות.

המחזור הרביעי ביורוליג יסתיים מחר עם חמישה משחקים:

צסק"א מוסקבה - הכוכב האדום בלגרד (20:00)
מונאקו - ברצלונה (20:00)
אולימפיאקוס - ז'לגיריס קובנה (21:00)
מילאנו - אנאדולו אפס (21:30)
ריאל מדריד - פנאתינייקוס (22:00)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully