וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבדיה "כבר לא תקוע בפינות", מאמנו: "לומדים איך לייעל אותו"

הישראלי מרוויח משיטת המשחק החדשה של הוויזארדס, ב-NBC מחמיאים: "הראה סימנים חיוביים". גם אנסלד ג'וניור אופטימי לגביו: "ייקח לו זמן להיכנס לכושר, אבל הוא מתקדם יפה"

דני אבדיה ממשיך להסיר חלודה לפני פתיחת עונת ה-NBA. הלילה (בין שלישי לרביעי) עלה הישראלי לפרקט בפעם השנייה מאז שחזר מהפציעה, וסיים עם 6 נקודות, 6 ריבאונדים, שני אסיסטים וחטיפה בהפסד 113:108 של וושינגטון לטורונטו בטרום העונה.

זה היה משחק ההכנה הלפני אחרון של הוויזארדס לקראת פתיחת העונה הסדירה, ולמרות שהקבוצה עדיין לא ניצחה בשלושת משחקיה בקדם העונה, היא מרגישה שהיא בדרך הנכונה. האופטימיות נובעת בעיקר מסגנון המשחק הקבוצתי, במה שמסתמן כשינוי חיובי לעומת העונה שעברה עם ראסל ווסטברוק והמאמן דאז סקוט ברוקס.

גם דני אבדיה נהנה מסגנון המשחק השיתופי, וב-19 הדקות שלו על הפרקט, במהלכן שיחק בעמדות 2-4, נגע לא מעט בכדור והיה שותף בקבלת ההחלטות בהתקפה.

שחקן וושינגטון וויזארדס דני אבדיה. G Fiume, GettyImages
נהנה מהסגנון החדש. אבדיה/GettyImages, G Fiume

"הוא היה טוב. הכושר שלו ממשיך להשתפר", החמיא מאמן וושינגטון ווס אנסלד ג'וניור לאבדיה בסיום. "התחושה שלו למשחק, ההבנה של מה אנחנו מנסים לעשות - הוא מתקדם יפה. ייקח לו קצת זמן להיות בכושר, אבל הוא היה יותר טוב הלילה. ככל שהוא יהיה יותר על המגרש, הוא ירגיש יותר בנוח והחבר'ה יבינו באיזה מקומות הוא יכול להיות יעיל".

אנסלד יודע ששחקנים כמו אבדיה שניזונים ממשחק קבוצתי, יהנו יותר בסגנון פחות סוליסטי. "הנעת הכדור נמצאת בעדיפות עליונה מבחינתנו. אנחנו רוצים לחלוק את הכדור כמה שיותר, כי זה מדבק. אנחנו צריכים יותר ויותר מזה", הסביר.

כתבי וושינגטון גם מציינים לטובה את השינוי, שאמור להביא לידי ביטוי את אבדיה בצורה טובה יותר. "דני אבדיה קורא את המשחק יפה ביחס לשחקן שתקעו אותו בפינות בעונה שעברה", כתב הבלוגר מאט מודרנו, בעקיצה לסקוט ברוקס. גם ב-NBC וושינגטון שיבחו את הישראלי וכתבו: "אבדיה הראה סימנים חיוביים. הוא עשה עבודה יוצאת מהכלל בהנעת הכדור, עזר להתקפה לשפר את הדינמיות של ההתקפה עם מסירות מצד לצד ומסירות מתוזמנות".

מאמן וושינגטון וויזארדס ווס אנסלד ג'וניור. G Fiume, GettyImages
המטרה: לייעל את הדקות של אבדיה. ווס אנסלד ג'וניור/GettyImages, G Fiume

וושינגטון ואבדיה יערכו עוד משחק בקדם העונה כשיפגשו את דטרויט בלילה שבין שישי לשבת. בין רביעי לחמישי בשבוע הבא תצא לדרך העונה הרגילה שלהם, עם משחק מול אותה טורונטו לה הפסידו הלילה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully