וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וושינגטון נותרה ללא ניצחון בהכנה, 6 נק' ו-6 ריב' לדני אבדיה

הוויזארדס נכנעו 113:108 לטורונטו במשחק קדם העונה הלפני אחרון, הישראלי עלה מהספסל והוסיף גם שני אסיסטים ב-19 דקות

דני אבדיה ממשיך להסיר חלודה לפני פתיחת עונתו השנייה ב-NBA. הלילה (בין שלישי לרביעי) ערך הפורוורד הישראלי את משחקו השני במשחקי טרום העונה, והיה שותף להפסד 113:108 של וושינגטון לטורונטו כשהוא מסיים עם 6 נקודות (2 מ-5 מהשדה, 1 מ-2 מהעונשין), 6 ריבאונדים, שני אסיסטים וחטיפה ב-19 דקות. זה היה ההפסד השלישי של הוויזארדס במשחקי טרום העונה, והם יערכו עוד משחק הכנה נוסף נגד דטרויט בלילה שבין שישי לשבת לפני פתיחת העונה הרגילה.

בניגוד למשחק הקודם מול הניקס שהיה חד צדדי ולווה בהתקפה חורקת מצד הוויזארדס, הפעם הקבוצה של ווס אנסלד ג'וניור הציגה יכולת משופרת, בעיקר בכל מה שקשור לקליעות משלוש. אבדיה נכנס לפעולה באמצע הרבע הראשון, והשתלב בהרכב ניסיוני של הוויזארדס ללא רכז טבעי, בו היה מעורב לא פעם בקבלת ההחלטות בהתקפה. בדקות הללו קלע אבדיה סל במתפרצת והוסיף שני אסיסטים יפים, אחד מהם אחרי בידוד שקיבל עם הגב לסל, במהלך שהמחיש את הניסיון להפוך אותו לשחקן יוצר בהתקפה.

שחקן וושינגטון וויזארדס דני אבדיה. רויטרס
נכנס לעניינים לאט לאט. אבדיה בפעולה הלילה/רויטרס
שחקן טורונטו ראפטורס גארי טרנט ג'וניור מול שחקן וושינגטון וויזארדס דני אבדיה. רויטרס
הראה ניצוצות גם בהגנה. אבדיה מול גארי טרנט ג'וניור/רויטרס
שחקן וושינגטון וויזארדס בראדלי ביל. רויטרס
יום התקפי חלש. בראדלי ביל/רויטרס

המחצית הסתיימה בשוויון, ולמרות רבע שלישי טוב של הוויזארדס אותו סיימו בפלוס 8 ונהנו מעוד מהלכים חיוביים של אבדיה, כולל שלשה יפה מכדרור, הרבע האחרון התנהל בשליטה מוחלטת של הראפטורס, שעשו מהפך והמשיכו לניצחון מול מי שיפגשו בשבוע הבא למשחקם הראשון בעונה הסדירה.

את הוויזארדס הובילו שני המצטרפים החדשים קייל קוזמה (24 נקודות) ומונטרז הארל (17), כשדניאל גאפורד מוסיף 14 ו-17 ריבאונדים ובראדלי ביל מסתפק ב-7 נקודות בלבד. הקלעים המובילים בשורות טורונטו היו אקס הפועל חולון מלקאי פלין עם 22 וסם דקר עם 18.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully