וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאניס ספרופולוס: "המחצית הראשונה הייתה אסון מבחינתנו"

12.10.2021 / 23:52

מאמן מכבי תל אביב מאוכזב מההפסד 83:72 למילאנו, אך מרוצה מהיכולת במחצית השנייה: "אוהב את איך שהגבנו, אבל רק את זה"

לא מעט פרצופים נפולים בקרב שחקני מכבי תל אביב בסיום ההפסד הערב (שלישי) 83:72 בחוץ מול מילאנו. הקבוצה של יאניס ספרופולוס נקלעה לפיגור דו ספרתי כבר ברבע הראשון ולא באמת היוותה יריב אל מול האיטלקים, שנהנו ממשחק טוב מאוד של דבון הול (17) וקונסטנטינוס מיטוגלו (16). סקוטי ווילבקין רשם משחק התקפי חלש אצל המפסידה כשדייק ב-2 מ-11 בלבד מהשדה. התעוררות של דרק וויליאמס ברבע האחרון לא עזרה לצהובים, שיתארחו בעוד יומיים אצל וילרבאן הצרפתית, שעדיין לא הפסידה העונה ביורוליג.

מאמן מכבי תל אביב יאניס ספרופולוס אמר בסיום: "התקפית לא היינו טובים, הגנתית אפשרנו להם לקלוע 52 נקודות באחוזים הגבוהים וזה הקשה עלינו להישאר במשחק. במחצית השנייה דיברנו שצריך להילחם, וזה מה שעשינו. אני אוהב איך שהגבנו, אבל רק את זה. אנחנו צריכים לשחק ככה מתחילת המשחק. זה חשוב שהגבנו במהלך המשחק כי זה לא קל".

שחקן מילאנו מלקלום דילייני מול שחקן מכבי תל אביב אנג'לו קלויארו. הטוויטר של מילאנו, אתר רשמי
הצהובים ירדו למאזן שלילי. דילייני מול קלויארו/אתר רשמי, הטוויטר של מילאנו

היווני המשיך: "כשאתה מתפרק כמו במחצית הראשונה שהייתה אסון בשבילנו, זה חשוב למשחק הזה אבל גם להמשך הדרך.יש לנו שחקנים עם אישיות, שחקנים שיכולים להופיע, הגיע הזמן שנמצא את קצב המשחק שלנו ולהיראות טוב יותר, המנהיגות שהשחקנים הראו תוביל אותנו לדרך הנכונה".

מאמן מילאנו אטורה מסינה: "אני מרוצה מהניצחון. ההגנה שלנו עשתה את העבודה, בכל פעם שהנענו את הכדור הגענו לזריקה טובה. אני שמח מהיכולת של דינוס מיטרוגלו, למלקולם דילייני היה משחק הגנתי טוב מאוד. זה ניצחון חשוב, נמשיך לעבוד יש לנו משחק חשוב בעוד 48 שעות".

עוד מהאיטלקי: "אני תמיד נרגש כשההשחקנים שלי נלחמים על המגרש ועובדים כל כך קשה, זה אומר הרבה. זה אומר שהקבוצה מפתחת זהות וייחודיות, זה חשוב. כששחקן כמו ווילבקין לא רושם יום טוב זה שילוב של כמה דברים, אתה יכול לשמור נהדר, אבל צריך שיהיה לו יום פחות טוב גם. זה לא לוקח שום דבר מהעבודה שעשינו עליו. עשינו עבודה טובה בלשמור עליו, ובצד השני היה לו יום מהפחות טובים שלו".

תוצואות נוספות ממשחקי יום שלישי ביורוליג:

קאזאן - באיירן מינכן 70:73
צסק"א מוסקבה - זניט סנט פטרסבורג 67:77
וילרבאן - אנאדולו אפס 73:75
אלבה ברלין - פנרבחצ'ה 70:84
באסקוניה - פנרבחצ'ה 79:81

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully