וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה ניצחה בתום הארכה ומותחן ענק, ריאל מדריד שרדה קאמבק

עודכן לאחרונה: 14.10.2021 / 0:24

הקטלאנים התקשו מול אולימפיאקוס, אך אוריולה דייק מהקו בדרך ל-78:79 דרמטי. הבלאנקוס איבדו 25 הפרש, אך ניצחו 86:94 את מונאקו

קבוצות היורוליג נמצאות בעיצומו של השבוע הכפול הראשון של העונה, כאשר הערב (רביעי) מגיע לסיומו המחזור השלישי ביום של שלושה משחקים. הכוכב האדום בלגרד השיגה ניצחון שני ברציפות וגברה 61:73 על ז'לגיריס קובנה. ריאל מדריד כמעט שמטה 25 הפרש מול מונאקו המפתיעה, אך שבה בסופו של דבר למסלול הניצחונות. ברצלונה נותרה מושלמת לאחר שגברה על אולימפיאקוס בתום הארכה ומשחק מותח.

שחקן ברצלונה ניקולה מירוטיץ'. ברצלונה, אתר רשמי
ברצלונה נותרה מושלמת. מירוטיץ'/אתר רשמי, ברצלונה

הכוכב האדום בלגרד - ז'לגיריס קובנה 61:73

לאחר שפתחו את העונה עם שני משחקי חוץ, הסרבים אירחו לראשונה העונה בביתם ביורוליג והשיגו ניצחון שני ברציפות במפעל. לאחר שלושה רבעים צמודים הצליחה המארחת לפתוח פער מהליטאים ולא שמטו אותו עד הסיום. ניקולה קאליניץ' (15 ו-5 ריבאונדים) ונייט וולטרס (12 נקודות, 6 ריבאונדים ו-7 אסיסטים) שהצטיינו ביד אליהו במחזור הקודם שוב בלטו ודאגו להמשך המומנטום של הכוכב האדום. בז'לגיריס מנגד, בלט אקס הפועל אילת ג'וש ניבו עם 14 נקודות ו-10 ריבאונדים, אך זה לא עזר למארחת והיא עדיין ללא ניצחון ביורוליג.

שחקן הכוכב האדום בלגרד ניקולה קאליניץ'. דני מרון
הכוכב האדום עם עוד ניצחון. קאליניץ'/דני מרון

ריאל מדריד - מונאקו 86:94

הקבוצה מהנסיכות הגיעה למשחק החוץ בבירת ספרד כשהיא עדיין ללא הפסד ביורוליג, אך מהר מאוד מצאה את עצמה אלופת היורוקאפ בפיגור גדול. בסיום הרבע הראשון צעדו הבלאנקוס ביתרון 12:30, כאשר בשיא הוליכו השחקנים של פאבלו לאסו 19:44 (!). עם זאת, האורחת לא הרימה ידיים, בטח ובטח שלא מייק ג'יימס. הגארד המצויין נכנס לזון וקלע מכל פינה במגרש וסייע לחבריו לקזז אט אט את ההפרש המקומי. ברבע האחרון הצליחה מונאקו לכפות שוויון, אך איבדה את הראש בדקות הסיום וריאל מדריד הצליחה לשמור על הניצחון. יאבוזלה הוליך את המנצחת עם 18 נקודות, מייק ג'יימס קלע 24 בצד השני.

שחקן ריאל מדריד גרשון יאבוסלה. Sonia Canada, GettyImages
המצטיין של ריאל. יאבוזלה/GettyImages, Sonia Canada

ברצלונה - אולימפיאקוס 78:79 (לאחר הארכה)

שתי הקבוצות הגיעו למחזור השלישי כשהן מושלמות, ובפתיחת המשחק נראה היה שאולימפיאקוס בהחלט תכננה להישאר כזו גם בתום המחזור השלישי. היוונים השתלטו על המשחק וסיימו את הרבע הראשון ביתרון 10:17. המארחת התקשתה מול ההגנה של אולימפיאקוס, אך ברבע השלישי התפוצצו עם 28 נקודות ונטלו את ההובלה. האורחת ממש לא ויתרה ונותרה קרובה, עד שהצליחה לכפות שוויון ואף לעלות ליתרון 65:67, כדקה לסיום. קייל קוריץ' סחט עבירה ודייק פעמיים מהקו והמשחק בפלאו בלאוגרנה הלך להארכה.

בפתיחת חמש הדקות הנוספות נראה היה שהאוויר יצא מהריאות של השחקנים של ברצוקאס, בשניק קלאתיס ניבט את ברצלונה לעבר יתרון ואולי גם בדרך לניצחון. עם זאת, לאורחת היו תכניות אחרות, וקוסטאס סלוקאס ושאקיל מקיסיק הצליחו שוב להחזיר את היוונים עד פיגור מינימלי. טיילר דורסי נשלח לקו והחזיר את היתרון שוב לאורחת, 77:78, 22 שניות לסיום ההארכה. מירוטיץ' החטיא, אך פייר אוריולה לקח ריבאונד התקפה גדול ונשלח לקו לאחר עבירה שנעשתה עליו. אוריולה עמד בלחץ ודייק פעמיים, בעוד סלוקאס החטיא בצד השני וברצלונה עם ניצחון קשה, נותרת מושלמת גם בתום המחזור השלישי.

ניקולה מירוטיץ' הוליך את קלעי המנצחת עם 22 נקודות כשקורי היגינס הוסיף 11 וברנדון דייויס תרם 10. ניק קלאתיס קלע 9 נקודות להן הוסיף 13 ריבאונדים ו-7 אסיסטים. בצד השני, קוסטאס סלוקאס הוליך את קלעי אולימפיאקוס עם 14 נקודות מהספסל. סאשה וזנקוב הוסיף 12 ו-5 ריב', בעוד מוסטפה פאל קלע 11 ולקח 8 ריב'.

מחר (רביעי) יתקיים המחזור הרביעי במסגרת היורוליג, כשזהו המחזור הכפול הראשון בעונת 2021/22.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully