וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לפני מולדובה: חאתם אלחמיד חזר לסגל הנבחרת במקום עידן נחמיאס

10.10.2021 / 20:54

שחקן ההגנה של הפועל באר שבע, שהחמיץ את המשחק בסקוטלנד בעקבות צבירת כרטיסים צהובים, עשוי לפתוח ביום שלישי. בלם מכבי תל אביב שוחרר בעקבות הפציעה בכתף

תקציר: ישראל הפסידה 3:2 לסקוטלנד בתוספת הזמן/ספורט1

שעה קלה לאחר שנבחרת ישראל שבה ארצה אחרי מספר ימים בגלזגו, שכידוע הסתיימו בהפסד כואב 3:2 לסקוטלנד שככל הנראה חרץ את גורלה בקרב על המקום השני בבית במוקדמות המונדיאל, בוצע שינוי בסגל הנבחרת לקראת המשחק הביתי ביום שלישי נגד מולדובה.

שחקן נבחרת ישראל חאתם עבד אלחמיד. ברני ארדוב
ישוב להרכב נגד מולדובה? חאתם עבד אלחמיד/ברני ארדוב

לסגל נבחרת ישראל חזר שחקן ההגנה של הפועל באר שבע, חאתם עבד אלחמיד שנעדר מהמפגש בסקוטלנד בעקבות צבירת כרטיסים צהובים, והוא עשוי לפתוח בהרכב במשחק הקרוב. אלחמיד יתפוס בסגל את מקומו של עידן נחמיאס, בלם מכבי תל אביב שווילי רוטנשטיינר וצוותו קיוו כי יוכל לשחק בסקוטלנד, אך הוא כידוע המריא לבריטניה עם פציעה בכתף, זכר למשחק של מכבי תל אביב נגד הפועל באר שבע, ובסופו של דבר הוא לא נמצא כשיר וכעת גם שוחרר מהמשחק הקרוב.

בעקבות ההפסד אתמול, נבחרת ישראל נותרה במקום השלישי עם 10 נקודות במאזנה, אך הפער מסקוטלנד השנייה צמח לארבע נקודות וכעת המטרה המוצהרת היא לסיים במקום השלישי לפני אוסטריה שגם היא עם 10 נקודות. בחלון הנבחרות הבא, בעוד כחודש, ישראל תתארח באוסטריה ובמחזור האחרון תארח את איי פארו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully