וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משחק פושר לים מדר בניצחון פרטיזן, יריבת ירושלים הובסה

הגארד תרם 2 נקודות ב-23 דקות בניצחון קבוצתו בליגה האדריאטית. מנרסה חטפה 44 הפרש לפני המפגש עם האדומים בליגת האלופות. ניצחון קליל בצרפת לתומר גינת ולבלואה

יאניס ספרופולוס אחרי הניצחון של מכבי תל אביב על באיירן מינכן/צילום וידאו: דני מרון, עריכת וידאו: ירדנה עבודי פוקס

לאחר ההפסד הביתי המרגיז לקרשיאקה, הפועל ירושלים מתכוננת לקראת המפגש עם מנרסה הספרדית במסגרת המחזור השני בליגת האלופות של פיב"א. הערב (שבת) יצאה יריבתה הקרובה של הקבוצה של אורן עמיאל למשחק חוץ מול חובנטוד בדאלונה במסגרת המחזור ה-5 בליגה הספרדית, והוכתה שוק על גבי ירך כשהובסה 105:61 על ידי הקטלאנים. המארחת ברחה כבר בפתיחה ולא הביטה לאחור בדרך לניצחון ב-44 הפרש. מנרסה במקום ה-14 בליגה עם שני ניצחונות ושלושה הפסדים.

בליגה האדראיטית, ים מדר קלע 2 נקודות והוסיף 4 ריבאונדים ואסיסט אחד בניצחונה הקליל של פרטיזן בלגרד 57:79 על סטודנסקי סנטאר המונטנגרית במסגרת המחזור השלישי. הגארד הישראלי החל את המשחק על הספסל ושותף למשך 23 דקות.

שחקן פרטיזן בלגרד ים מדר. פרטיזן בלגרד, אתר רשמי
עלה מהספסל של אוברדוביץ'. מדר/אתר רשמי, פרטיזן בלגרד

ישראלי נוסף מעבר לים ששיחק היום זהו תומר גינת, ששותף ל-27 דקות בניצחון של לבלואה מטרופוליטנס 76:104 בחוץ על נאנטר. הפורוורד קלע שמונה נקודות, הוסיף שישה כדורים חזורים ומסר אסיסט אחד בניצחונה השני של קבוצתו בשלושה מחזורים בליגה הצרפתית.

שחקן פריז לבלואה תומר גינת. טוויטר, אתר רשמי
ניצחון ליגה שני העונה. גינת/אתר רשמי, טוויטר

ועוד בכדורסל האירופי, ז'לגיריס קובנה עוברת פתיחת עונה לא נעימה. אלופת ליטא, שפתחה את העונה ביורוליג עם שני הפסדים וכבר הספיקה לפטר את מאמנה האוסטרי מרטין שילר, תצטרך להסתדר בתקופה הקרובה ללא הסנטר ז'ופרי לוברן. הצרפתית, לו מלאו לאחרונה 30, נפצע בכתפו ולא יעמוד לרשות קבוצתו למשך חודש לפחות. על פי הדיווחים באירופה, הליטאים יחפשו מחליף לסנטר הצרפתי למשך התקופה במהלכה ייעדר ממשחקי הקבוצה.

עוד בוואלה! ספורט

זה היה מהיר: ז'לגיריס פיטרה את מרטין שילר אחרי שני מחזורים

לכתבה המלאה
שחקן ז'לגיריס קובנה ז'ופרי לוברן. האתר הרשמי של ז'לגיריס קובנה, אתר רשמי
יחסר לז'לגיריס. לוברן/אתר רשמי, האתר הרשמי של ז'לגיריס קובנה

ז'לגיריס החלה את העונה ביורוליג בצורה לא טובה, כשהיא מציגה כדורסל לא טוב, שלא מזכיר את הקבוצה הנלהבת שראינו ממנה בשנים האחרונות. במחזור הפתיחה הפסידו הליטאים 88:76 לוילרבאן הצרפתית, לאחר שכבר פיגרו ב-20 הפרש, בעוד במחזור הקודם הפסידו בביתם 70:64 מול זניט סנט פטרסבורג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully