וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה היה מהיר: ז'לגיריס פיטרה את מרטין שילר אחרי שני מחזורים

הליטאים החליטו לבצע זעזוע אחרי שפתחו את עונת היורוליג עם שני הפסדים ונפרדו מהמאמן האוסטרי: "לא היינו יכולים לבזבז זמן והיינו צריכים לקבל החלטה מהירה". יורה זדובץ יחליפו

יאניס ספרופולוס אחרי הניצחון של מכבי תל אביב על באיירן מינכן/צילום וידאו: דני מרון, עריכת וידאו: ירדנה עבודי פוקס

עונת 2021/22 ביורוליג יצאה לדרך רק בשבוע שעבר, אך כבר אחרי שני מחזורים מאמן ראשון סיים את תפקידו. ז'לגיריס קובנה הודיעה היום (שישי) כי פיטרה את מרטין שילר, לאחר שהליטאים פתחו את העונה הם הפסדים בחוץ לווילרבאן (88:76) ואמש בבית לזניט (70:64).

המאמן האוסטרי הגיע לקובנה בקיץ 2020, ובעונה שעברה הליטאים סיימו במקום ה-11 ביורוליג עם מאזן 17:17 ולא העפילו לפלייאוף. העונה, פרט לשני ההפסדים ביורוליג, הקבוצה לא ניצחה באף אחד מחמשת משחקי ההכנה, ולמרות שהיא במאזן 0:4 בליגה הליטאית, בשלושה מן המשחקים היא התקשתה וניצחה בהפרשים קטנים.

מהמועדון נמסר כי "זה ברור שהקבוצה לא משחקת ברמה שכולם רוצים לראות. אנחנו ציינו לפני כמה ימים שכולם צריכים לקחת אחריות על כך. לצערנו, לא היינו יכולים לבזבז זמן יקר והיינו צריכים לקבל החלטה מהירה. זה לא אומר שכל מה ששילר עשה לא עבד. במהלך 15 החודשים היו הרבה דברים חיוביים בשיתוף הפעולה בינינו".

הקבוצה כבר הודיעה כי בימים הקרובים יורה זדובץ הסלובני ימונה למאמן הקבוצה. בעונה שעברה, הסלובני בן ה-54 הדריך את קבוצתו הצרפתית של תומר גינת, לוולואה מטרופוליטנס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully