וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטיב קלארק: "צריך לתת קרדיט לישראל, המשחק הוא גמר גביע"

מאמן סקוטלנד החמיא לנבחרת של וילי רוטנשטיינר על ההתקדמות וההגעה למצב שהיא מתמודדת על המקום השני: "אין הרבה הבדל בין הנבחרות". על כך שהאמפדן פארק יהיה מלא: "מעניין אם תהיה השפעה, זה מרגש עבורי"

דור פרץ קשר נבחרת ישראל/יניב טוכמן

יממה נותרה למשחק הקריטי בין סקוטלנד לישראל במוקדמות מונדיאל 2022, כאשר ניצחון של הנבחרת של וילי רוטנשטיינר יעלה אותה למקום השני בטבלה על חשבון הבריטים, במפגש השביעי בשלוש השנים האחרונות בין שתי הנבחרות. לקראת המשחק שייערך מחר (שבת, 19:00), מאמן סקוטלנד סטיב קלארק החמיא לנבחרת ישראל, דיבר על יחסי הכוחות בין הצדדים והתייחס לעובדה שהמגרש בגלאזגו יהיה מלא.

"משחקי העבר מראים שכנראה יהיה משחק צמוד. אין הרבה הבדל בין הנבחרות, יהיה משחק טוב ואנחנו מצפים לו", אמר קלארק, "הפעם יהיה שונה כי האמפדן פארק יהיה מלא, זה לא היה בקדנציה שלי עד עכשיו ומעניין אותי אם תהיה לזה השפעה. זה מרגש עבורי, פעם ראשונה כמאמן שארגיש את האמפדן פארק מלא, השחקנים מצפים לזה וזה נותן לנו אקסטרה".

שחקני נבחרת סקוטלנד חוגגים. רויטרס
האוהדים מאמנים בנבחרת. שחקני סקוטלנד חוגגים/רויטרס

על ההתקדמות שמציגות שתי הנבחרות בשנים האחרונות אמר קלארק: שתי הנבחרות השתפרו באותה מידה. דיברתי הרבה על איך השתפרנו בתקופתי והם עשו אותו דבר תחת המאמן שלהם. שתי הנבחרות עשו בחודש שעבר תוצאות יפות נגד אוסטריה וזה הפך את המשחק הקרוב למעניין. כשמשחק בין נבחרת מהדרג השלישי לנבחרת מהדרג הרביעי הופך למשחק על המקום השני, צריך לתת קרדיט לשתי הנבחרות".

"השתפרנו והאוהדים התחילו להאמין בנו. בקיץ הייתה אכזבה (ביורו, בו סקוטלנד הודחה בשלב הבתים) אבל נהננו להיות חלק מזה. יש מגרש מלא וזה אומר שהשחקנים עשו דברים טובים. זה משחק מאוד חשוב וצריך להשיג מספיק נקודות כדי להגיע להישגים. דנמרק הראתה שהיא מעל הבית, אנחנו, ישראל ואוסטריה נלחמים על המקום השני".

עוד בוואלה!

"זהבי ודאבור מופיעים על המסכים שלנו יותר ממגישי חדשות"

לכתבה המלאה
מאמן נבחרת סקוטלנד סטיב קלארק. רויטרס
האמפדן פארק לראשונה בקדנציה שלו. סטיב קלארק/רויטרס

"כל משחק בקמפיין המוקדמות הוא מאוד חשוב, כל משחק זה גמר גביע וצריך את הנקודות. כשנסענו לווינה בחודש שעבר זה היה ערב גדול עבורנו, היינו צריכים תוצאה חיובית והשגנו אותה, ניצחנו את אוסטריה. זה שם אותנו בשליטה על המקום השני ועכשיו צריך לשמור עליו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully