וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"זהבי ודאבור מופיעים על המסכים שלנו יותר ממגישי חדשות"

בסקוטלנד נערכים לעוד מפגש עם ישראל ומשווים את סולומון לאדן הזאר: "הוא איש המפתח". בונציה מחזיקים אצבעות לדור פרץ

דור פרץ קשר נבחרת ישראל/יניב טוכמן

בסקוטלנד טוענים: מנור סולומון הוא "איש המפתח" במשחק הגורלי מחר (שבת, 19:00) נגד ישראל בהמפדן פארק. שחקן הכנף של שחטאר דונייצק מוכר היטב לסקוטים מהמפגשים הקודמים בין הנבחרות, ולקראת המשחק הם נערכים אליו בצורה מיוחדת.

ב"טיימס" הסקוטי הזהירו הבוקר מפניו של סולומון ופרסמו כתבה תחת הכותרת: "היזהרו מהטריקים של אדן הזאר הישראלי". בכתבה מפורט מסלול הקריירה של סולומון והוא מוגדר כ"אחד השחקנים הצעירים המבטיחים בעולם" וכ"איש שנצטרך לעצור".

"הוא כבר עורר התעניינות בעבר בקבוצות כמו מנצ'סטר סיטי וארסנל, ונראה שהוא בדרך לגדולה. זה לא מפתיע, בהתחשב בעובדה שהוא סומן ככישרון גדול מגיל צעיר מאוד", ציינו בסקוטלנד.

באופן כללי, התחושה בסקוטלנד היא שאחרי שישה מפגשים בשלוש השנים האחרונות, אין שום צורך בהיכרות עם שחקני ישראל ועם סגנון המשחק שלה. "אנחנו כבר מכירים אותם כמו את כף ידינו. ערן זהבי, מונס דאבור, מנור סולומון וביברס נאתכו - נראה שהחבר'ה האלה מופיעים על המסך שלנו יותר ממגישי חדשות וחזאים".

מנור סולומון שחקן נבחרת ישראל לפני ריאן ג'ק שחקן נבחרת סקוטלנד. ברני ארדוב
החשש העיקרי של סקוטלנד. סולומון/ברני ארדוב

במקביל, בונציה יעקבו אחרי דור פרץ בתקווה שיסיר מעט חלודה אחרי שאיבד את מקומו בהרכב הקבוצה. שחקן הקבוצה אנטוניו ואקה אמר אתמול לתקשורת האיטלקית שהוא מחכה כבר לראות על המגרש את "דור פרץ האמיתי" - זה ששחקני הקבוצה רואים באימונים.

"לצערי הוא עוד לא הראה את היכולות שלו ועוד לא הוכיח כמה הוא טוב. יש לו המון איכויות - הוא מסוגל לבעוט, הוא מאוד פיזי וגם הדריבל שלו טוב. הוא כבר הראה מה הוא שווה בנבחרת ישראל, אני משוכנע שהמאמן שלנו יגרום לו להראות את זה גם בקבוצה", אמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully